Příspěvekod 11111 » 15 únor 2014 23:38
Zde je vyjádření bývalého konstruktéra F1:
http://f1news.autoroad.cz/dalsi/46776-j ... -murrayho/Jeho názor je stejný jako můj i když jsem laik. Cituji: Řešení je podle něj jednoduché - větší volnost designérů v oblasti prostřední části vozu. Ta by potom prý mohla produkovat 80-90% přítlaku a mohla by se tak dramaticky zredukovat velikost předního i zadního křídla.
Je to něco jiného než jsem psal? Návrat vozů wingcar a povinný plochý podvozek v přední a zadní části? Zakázat a nebo dramaticky zredukovat velikost křídel?
Takže jsou opravdu techničtí delegáti F1 odborníci? Nebo jen vymýšlí složitá pravidla ve kterých nikdy nedomyslí výsledek?
Mimochodem, co se týče velikosti krytu motoru, tak ten je opravdu nepřímo předepsán v odstavci: 3.8 Bodywork in front of the rear wheels, kde je dána jeho minimální a maximální výška, šířka, minimální zaoblení s tečnou atd. Prase aby se v tom vyznalo, vše vztaženo k referenční rovině a zadní ose.
Takže Hepyno má pravdu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969