MULTI 21 není úsporný režim motoru ale interní označení Red Bullu. Multi - plný počet bodů, 21 - pořadí startovních čísel.
Úsporný režim existoval vždy! Jen se tomu neříkalo jako dnes. Nebo si myslíte, že by ty motory v 80-tých letech vydržely pracovat na plný výkon po celou dobu závodu?
Nexistují jen dva režimy. Je jich mnohem víc. Pro mokro, pro chladno, pro vysloké teploty, pro kvalifikaci, pro šetření paliva, pro start, pro zaváděcí kolo, pro jízdu za safety carem atd...
Jestli má (měl) Loeb či ostatní jezdci rallye na nejvyšší úrovni možnost nastavení různých režimů netuším, ale je to nesrovnatelné. Motory v rally nedostávají zdaleka takový záhul. Jednak mají asi poloviční výkon, otáčky nejdou do takových výšek, nejedou naplný plyn tolik procent trati a hlavně - dnešní rychlostní zkoušky většinou trvají jen pár minut respektive mají většinou kolem 20 - 30 km. To je desetkrát méně než závod F1. Tím samozřejmě nechci říci, že jsou to nějaké šunky, nebo že by to byla nuda
Jen se to nedá srovnávat.