Schumacher, Badoer místo Massy

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
Lukáš Votický
Příspěvky: 120
Registrován: 21 leden 2007 12:14

Příspěvekod Lukáš Votický » 22 srpen 2009 18:01

To kvr: to máš dobrý, že můžeš koukat jinde. Také bych chtěl třeba RTL, ale bohužel nemám jinou možnost :(

Luca zatím nic moc, to ano. Ale kredit si tím určitě nesnížil a nemůžou ho svázat do pytle a hodit do řeky. Třeba ještě něco ukáže, doufám v to a přeju mu konečně ty body za tu dřinu, co ve Ferrari odvedl.

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 19:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 23 srpen 2009 10:24

tak se přiznám,že mě Luca docela zklamal,věřil jsem mu víc,ale zase na druhé straně,že v tom dlouho neseděl a mluví se o něm jako o testovacím pilotovi,bych věřil,že to bude mít v ruce trochu víc.No,každopádně mu držím palce,chce to čas
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 23 srpen 2009 20:14

Jenže ve formuli 1 čas není. Takovou příležitost musí každý náhradník využít okamžitě, jinak nemá šanci a je nemilosrdně nahrazen dalším čekatelem na příležitost. Taky jsem mu přál úspěch za ta léta oddanosti stáji. Šanci na reparát bude snad mít v Belgii, ale asi jen díky tomu že se jede už za týden a není tedy čas shánět někoho jiného. Možná snad druhý testman stáje Mark Gené. Od Monzy ale nastoupí někdo úplně jiný. Troufnete si někdo tipnout, kdo by to mohl být?

Inferno

Příspěvekod Inferno » 23 srpen 2009 22:24

já osobně si myslim že kdo čekal od Badoera víc je tak trochu snílek... v týhle formuli ještě neseděl a vod těch který testoval je diametrálně odlišná... navíc deset let nezávodil a co jezdil při testech tak jezdil na dvou tratích který zná jak svoje boty... závodění je trochu jiný kafe... ale příležitost si za dlouholetý služby pro ferrari zasloužil...

jsem taky zvědavej jestli pojede i v Belgii... jelikož je to za tejden tak moc jinejch variant neni... jedině fakt ten Gené... ale nedělam si iluze že by byl vo tolik lepší... a s někym úplně jinym to taky nevidim zrovna reálně... bude se potýkat s úplně stejnym problémem... tohle je nedořešený... zákaz testování má sice něco do sebe ale nováčci (respektive jezdci kteří nezávodí pravidelně) by měli mít možnost alespoň jednoho testu před usednutím do závodu... už jenom kvůli bezpečnosti...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 srpen 2009 06:40

Možná že Ferrari využívá jeho testovacích zkušeností přímo v závodním víkendu. Nevypadá to že by od něj nekdo čekal výsledek. Pokud je Raikonen na odchodu, nikdo jej nebude zasvěcovat do technického vývoje, Gené má dle médií namířeno do Camposu... Z tohoto pohledu bych chápal nasazení loajálního Badoera do návratu Massy.
Sezóna je pro Ferrari stejně ztracená a vlivem zákazu testování jsou testovací piloti bez práce. Jen to poukazuje na absurditu zákazu testování :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 24 srpen 2009 07:03

Ve své době nebyl Luca Badoer žádné ořezávátko, ale holt měl smůlu na vozy. Ve stejném autě byl rychlejší v kvalifikacích 1993 (ve své první sezoně) než Michele Alboreto v poměru 8:6, o šest let později zajezdil Marca Geného 10:5.
Nemyslím si tudíž, že by měl být Gené kdovíjak rychlejší, když aktivní formulovou kariéru ukončil de facto jen o rok později než Badoer. Pak se sice ještě 3x zaskočil u Williamsu v letech 2003 a 2004, ale to už je taky pěkná řádka let.
Řekl bych, že to jen jasně naznačuje, jakým tempem se mění nejen technika, ale i vývoj jezdců. Kdo ví, jestli by po tříleté přestávce stíhal Schumacher :?: Možná se dočkáme a uvidíme to na vlastní oči :shock:

Lukáš Votický
Příspěvky: 120
Registrován: 21 leden 2007 12:14

Příspěvekod Lukáš Votický » 24 srpen 2009 07:21

Body z toho nejsou, nepovedlo se, škoda. Snad ještě dostane šanci si napravit reputaci.
Ale na druhou stranu, okruh ve Spa je nejdelší v kalendáři MS a tak hrozí ještě větší časová ztráta, pokud na to pořádně nešlápne. Pak by to už mohlo zavánět vyhazovem.
Tak mu držme palce, výsměch je to poslední, co Luca teď potřebuje.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 24 srpen 2009 09:44

Tak přiznám se, že jsem taky čekal aspoň Q2, ale při letošní vyrovnanosti startovního pole to asi byla utopie. V závodě se zlepšil, nechal za sebou obě Toro Rosso, ale pořád zaostal o vteřinu a půl za Raikonennem. To je v podstatě rozdíl mezi prvním a posledním :-/

Že by pro Ferrari byla sezóna ztracená, bych netvrdil. Pravda, když nejde o titul, jde o h*, ale přecejen to třetí místo pořád láká. A to se současnou výkoností McLarenu a jedním vozem půjde dost těžko.

Ad budoucnost Badoera - Domenicali už na přímou otázku nevyloučil, že by jej mohli vyměnit (mluvil o mladém, předpokládám nezkušeném jezdci, to bych byl u Ferrari hodně překvapený). V každém případě až po Spa (mimochodem, Gené tam před rokem vyhrál 1000km v LMS), takže dostane druhou šanci. Tak snad se na klasickém okruhu chytne líp...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 24 srpen 2009 10:28

V Itálii by už mohl Massa nastoupit. Očekávám z počátku horší výsledky než Raikkonen, přece jen nebude úplně fit. Škoda nebýt této nepříjemné události mohl bojovat poslední dvě GP s Hamiltonem.
Tomáši, určitě si nemyslím jako jiní že by Schumacher po pauze mohl bojovat o čelní pozice. Výsledek sice mohl být lepší, ale tak do středu pole. Hodně se toho za tu dobu změnilo, a jako piloti plechových aut mají problémy přejít do formulových sérií, tak i naopak. Proto jakákoliv náhrada je při nesmyslném pravidlu o zákazu testování složitá. Šanci mají pouze piloti z nižších formulových sérií, ale posadit dnes někoho na dva až tři závody do vozu není totéž jako v létech 80th. V tomhle se Lauda hrozně plete.
kvr: Myslím že je lepší vypustit tuto sezónu a boj o třetí pozici než bojovat příští rok zase jen o tutéž pozici. Pravidla se hodně mění a tento rok nemá žádnou kontinuitu. To hlavní je zákaz tankování. rozložení hmotnosti, délka vozu a řešení náprav může doznat zásadních změn. Hondě (Brawnu) se vypuštění sezóny vyplatilo.
Tento rok jde snad jen o testování KERS a jednotlivých prvků v autě. I když se FOTA domluvila KERS nepoužívat, myslím že Mclaren a Ferrari nakonec tuto úmluvu poruší. Přece jen hlavně v případě Mclarenu bylo hodně proinvestováno a oba systémy fungují velmi dobře.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 24 srpen 2009 12:08

Ohledně KERS zastávám stejný názor, protože investovali velké peníze a teď mají už i výsledky. Nevím jestli si dobře vzpomínám, ale slyšel jsem že od některého závodu letos bude mít KERS i Red Bull. Taky věřím, že se Massa vrátí do Monzy. A tiše doufám, že bude i za dva týdny v Brně na Ferrrari Racing Days. Zatím nepsali o nikom jiném.
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 24 srpen 2009 13:08

Itálii by Massa teoreticky asi odjel, asi i celkem dobře, ale prakticky je zdravotní riziko takové (zvláště třeba v případě další havárie), že nevěřím, že si za ten volant sedne. Zatím všichni mluví o možná Brazílii a dřív ho tam asi neuvidíme. V každém případě souhlasím, že jim teď bude hodně chybět.

Ad Ferrari - ano, ono Ferrari už letošní sezónu z technického vývoje odpískalo už dřív. Ale to neznamená, že nebudou chtít posbírat maximum bodů aspoň se současným vozem. A právě proto, že zde není žádná technická kontinuita, jsou data testovacího jezdce s letošním vozem v podstatě bezcenná a přijde mi zde logické soustředit se na závodního jezdce.

Mimochodem, KERS mě docela pobavil - udělala se gentlemanská dohoda, že KERS používat nebudou, všichni se shodli, pak přijde jeden povedený závod a Haug hned přispěchá s tím, že ten KERS vlastně není zas tak úplně špatná věc ;) Chování některých týmů mě stále více přesvědčuje o tom, že vlastní série by se rozpadla dřív než by začala.

Tomáši, ty spekulace ohledně Red Bull a KERS tu byly, ale byly velmi rychle vyvráceny. Nasadit teď něco, v dobrém případě přinese trochu výkonu navíc, ale zcela rozbourá mj. vyvážení vozu, je nemožné. O něco jednodušší by to měli u Brawn, který by vzal otestovaný KERS od McLarenu, nicméně i tam se Button vyjádřil, že v této fázi je to šílenost.

Inferno

Příspěvekod Inferno » 24 srpen 2009 20:58

to s tim KERSem si myslim neporuší... je jasně vidět že letos se týmy které se na jeho vývoj zaměřili dost potýkají s problémem horšího vyvážení a rovněž neměly tolik času na aerodinamiku... proto hlavně ze začátku sezony tolik ztrácely... mě se KERS líbí... ale postrádá smysl pokud není povinný (jak bylo původně plánováno pro příští sezonu) případně neposkytuje větší výkon (jak mělo být opět povoleno v dalších sezonách) a tudíž i větší výhodu a ne jen na startu a v případě bránění pozic...

s Massou v Brně tě zklamu... už bylo oznámeno že ho zastoupí přávě Gené... :?

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 24 srpen 2009 23:31

Je to ale s tím KERSem smutné, že to takle dopadlo. Taky sjem zvědavý na Vettla, když už má málo motorů. Ano o MAssovi jsem už také četl, ale zase budou tam pěkná auta :wink:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 25 srpen 2009 06:19

Trochu se vrátím k tématu jak média posuzují chyby týmů, a nechám na posousení každého z Vás jak by média prezentovala tutéž chybu v případě Ferrari. O objektivitě médií a mnohých fandů jiných týmů si úsudek dělám již delší dobu.

"A co se vlastně v osmatřicátém kole stalo? Inženýři McLarenu totiž do poslední chvíle váhali, jestli mají Lewise Hamiltona na trati nechat o kolo déle, než původně plánovali. Když se konečně dohodli, jezdec měl už namířeno do boxů. A mechanici ještě nebyli připraveni.

"Před mou druhou zastávkou v boxech jsem šetřil palivo, neboť jsem si nebyl úplně jistý, jestli ho budu mít dostatek na další kolo. Nejdříve mi nahlásili, ať zajedu do boxů. Pak si to ale rozmysleli a řekli, ať ještě jedno kolo zůstanu. Jenže to už jsem byl za bílou čárou vedoucí do boxů. Bylo už příliš pozdě," vysvětloval Hamilton na svých webových stránkách."


To kvr: data testovacího pilota nejsou zbytečná. Je zcela normální že se ve starém voze testují komponenty pro vůz nový. V sezóně kdy je testování mimo závodní víkend zakázáno, může být toto pro příští sezónu rozhodující. Pro KERS v příští sezóně hraje ne jen zvýšená váha vozu s pilotem, ale také plné nádrže na startu a tudíž váha vozu na startu o více než 10% vyšší než v tomto roce. Podotýkám KERS je dobrovolný.
Pokud by byla vyhlášená pirátská série, možná by byl KERS zakázán... Týmy by si většinově toto prosadily, F1 pod FIA kde FOTA nemá právo pravidla tvořit...
Nevím jak se Ferrari rozhodne, ale pokud již zahájili testování komponentů, Badoer zůstane. Pokud ne, třeba nastoupí někdo jiný.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Lukáš Votický
Příspěvky: 120
Registrován: 21 leden 2007 12:14

Příspěvekod Lukáš Votický » 25 srpen 2009 06:34

To 11111: tohle budu mít na talíři hodně dlouho, koukám. Oženu se jinou věcí:

Je vidět, že Kimi pořád umí jezdit a odsuzovat ho kvůli jeho povaze je velká chyba. Stačí si vzpomenout na rok 2007 a tenkrát nikomu nevadil, ba naopak, TIFOSI tenkrát šíleli s jeho titulem. Proč ho teď odepisujou a posílají ho do pryč jen kvůli tomu, že už od minulého roku má problémy zejména s pneu. Nechápu to, podle mě pořád do F1 patří a pokud odejde, bude to velká škoda.
Divná objektivita :?
Naposledy upravil(a) Lukáš Votický dne 25 srpen 2009 06:41, celkem upraveno 1 x.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů