Itálii by Massa teoreticky asi odjel, asi i celkem dobře, ale prakticky je zdravotní riziko takové (zvláště třeba v případě další havárie), že nevěřím, že si za ten volant sedne. Zatím všichni mluví o možná Brazílii a dřív ho tam asi neuvidíme. V každém případě souhlasím, že jim teď bude hodně chybět.
Ad Ferrari - ano, ono Ferrari už letošní sezónu z technického vývoje odpískalo už dřív. Ale to neznamená, že nebudou chtít posbírat maximum bodů aspoň se současným vozem. A právě proto, že zde není žádná technická kontinuita, jsou data testovacího jezdce s letošním vozem v podstatě bezcenná a přijde mi zde logické soustředit se na závodního jezdce.
Mimochodem, KERS mě docela pobavil - udělala se gentlemanská dohoda, že KERS používat nebudou, všichni se shodli, pak přijde jeden povedený závod a Haug hned přispěchá s tím, že ten KERS vlastně není zas tak úplně špatná věc
Chování některých týmů mě stále více přesvědčuje o tom, že vlastní série by se rozpadla dřív než by začala.
Tomáši, ty spekulace ohledně Red Bull a KERS tu byly, ale byly velmi rychle vyvráceny. Nasadit teď něco, v dobrém případě přinese trochu výkonu navíc, ale zcela rozbourá mj. vyvážení vozu, je nemožné. O něco jednodušší by to měli u Brawn, který by vzal otestovaný KERS od McLarenu, nicméně i tam se Button vyjádřil, že v této fázi je to šílenost.