konec testů

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

konec testů

Příspěvekod 11111 » 02 březen 2007 08:44

Blíží se konec testů a chybná konstrukce Ferrari, jak ji nazývala konkurence, má navrch. Není to k údivu široké veřejnosti Raikonen kdo vládnul tomuto týdnu, ale Massa. Já se moc nedivím, kdo mne zná tak si určitě pamatuje že od začátku favorizuji Felipeho. Myslím že Kimiho čeká těžká zkouška a možná i rozčarování, jelikož Felipe zřejmě vyzrál. Vzpomínám si na slova Petra Saubera: "Felipe je větší talent než Kimi, má přirozený talent a rychlost. Hned napoprvé když se posadil do vozu byl stejně rychlý jako Kimi". Že by Kimiho čekala úloha týmové dvojky?
Naopak Alonsovi zřejmě skončila vítězná šňůra. Mclaren podal standardní výkon v předsezóních testech. Z počátku byl rychlý ale už dále nezrychloval ve stejném tempu jako konkurence.
Renault naopak v závěru poskočil nejvíce. Fisi ovšem nestačí na Kovailena a to může znamenat konec jeho kariéry.
Těším se na Melbourne.

PS: Tomáši koho jste nám to od McLarenu prodali? Týmovou dvojku Felipemu mohl dělat i někdo levnější :D :D :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 02 březen 2007 15:35

UF tak toto snáď nie? Podľa mňa je Kimi super jazdec a nezabudnime na to že oproti Felippemu má toho s Ferrarim ďaleko menej najazdené. Kimi nevydrží byť dvojka v týme a myslím že tento rok dosiahne na titul.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 březen 2007 15:52

No ono super neznamená nejlepší, ale jinak souhlasím že má deficit v naježděných kilometrech.
Vzpomínám ale na časy kdy Felipe měl méně naježděno než Kimi u Sauberu, a přesto byl Felipe rychlejší, jenže často havaroval. Byla to jeho první sezóna a potom jej stáhli do role testmana, aby se uklidnil a nasbíral zkušenosti. Já tvrdím, že Felipe vyzrál a má světlejší budoucnost než Kimi.
Nezapomeňme, že Felipe má za managera syna Jeana Totda. Má trochu blíže k týmu :) Ale pokud by neměl výkonost tak mu tato malá protekce nepomůže :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 305
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 02 březen 2007 16:33

Jesli bude letos mistrem někdo od Ferrari, Kimi to rozhodně nebude. Ne že by byl horší než Massa, má talent a je rychlý, ale to v dnešní přetechnizované době jaksi nestačí. Jsem zvědav na jeho spolupráci s konstruktéry, která u Mclarenu jaksi neklapala.
tvorba: Mclaren M7
v přípravě: Lotus 18
dokončeno: Lotus 49

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 167
Registrován: 26 červenec 2004 17:47
Bydliště: Praha 4,Braník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomys » 02 březen 2007 18:52

Jarku .. Kimi přišel aby Ferrari zruinoval..pak se vrátí k McLarenu :D :D :D :D
This is Sparta !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Achard
Příspěvky: 160
Registrován: 24 září 2003 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Achard » 02 březen 2007 19:14

Kimi je velice rychlý, ale jeho největší slabinou je mozek. Pokud začne myslet, bude nepřekonatelný. Otázkou je, jestli někdy myslet začne. Já mám dojem, že je pravděpodobnější že se dřív zabije, než dostane rozum...
Ferrari chce trochu jiný způsob zacházení než je zvyklý. Předpokládám, že bude rychlejší než Massa, ale při svém stylu bude mnohem méně dojíždět než on...

fefee

Příspěvekod fefee » 02 březen 2007 20:12

Súhlasím s Reném!
Kimi je skvelý jazdec, doplácal hlavne na posr*** techniku. Kľudne mohol byť aj majstrom, má na to...
Momentálne však bližšie k tomu bude mať vo Ferrari asi Filipe,
ale Kimi ešte nepovedal posledné slovo!
:twisted:

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jirka » 02 březen 2007 23:03

No uvidíme za 14 dní, jak si všichni povedou. Pravda se ukáže

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1165
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 02 březen 2007 23:24

To už o dva týždne???? Ten čas ale letí.... Škoda že to u nás zas asi nebude nik vysielať... :cry:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Achard
Příspěvky: 160
Registrován: 24 září 2003 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Achard » 03 březen 2007 01:25

fefee píše:Súhlasím s Reném!
Kimi je skvelý jazdec, doplácal hlavne na posr*** techniku. Kľudne mohol byť aj majstrom, má na to...
Momentálne však bližšie k tomu bude mať vo Ferrari asi Filipe,
ale Kimi ešte nepovedal posledné slovo!
:twisted:


Kimi nedoplácí na "posr*** techniku", on doplácí na svůj styl jízdy. Pokud jede v čele s 20 vteřinovým náskokem a vytáčí motor na maximum a zajíždí jedno nejrychlejší kolo za druhým a přitom se stejným motorem musí jet ještě jeden závod, tak ať se nediví, že odpadne. Pokud někdo s gumou na dranc a náskokem 10 vteřin vjede do posledního kola závodu tvrdě na brzdy, nemůže se divit,že nedojede. Kdyby brzdil v každé zatáčce o vteřinu dřív a šetřil vůz, v pohodě by vyhrál.
Kimi je rychlejší za cenu zrasování auta, a ne každá konstrukce tenhle styl snese...

Jsem přesvědčen že Kimi bude rychlejší a vyhraje více závodů, přesto ale víc bodů nasbírá Massa...

fefee

Příspěvekod fefee » 03 březen 2007 12:52

Áno, určite na to má vplyv aj štýl jazdy, to nepopieram. Avšak tento problém nemal iba Kimi.
A vyhovárať sa na to že je to chyba iba jazdca je smiešne... :lol:

To Viki: ...ešte že mám RTL :wink:

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1165
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 03 březen 2007 15:51

Uaaaaa, všetci to máte kde pozerať.... :cry:
Zas má čkaá hodinové štelovanie antény, aby som na priváte chytil aspoň zrnitú Novu... :?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 05 březen 2007 09:19

Ano za 14 dní bude a nebudeme mít jasno, ale já vidím v Massovi talent který je rychlejší než Kimi i na jedno měřené kolo. A jestli se pletu, tak na to mám právo jako každý smrtelník :D Nicméně testy naznačily, že přes změnu testovacích úkolů byl vždy Felipe rychlejší v rozmezí 0,15 - 0,6 a to je hodně. Kimi je rychlý a Ferrari má po dlouhé době asi nejrychlejší dvojici pilotů v poli, z kterých ale jen jeden může být lepší.
Kimi mne stejně jako Acharda nepřesvědčil o své vyzrálosti a to z důvodů které Achard uvedl. Stejné problémy měl také Hakkinen. Ve Španělsku v posledním kole s obrovským náskokem zničil převodovku. Možná je to dané tvrdou přírodou v níž seveřané žijí.
U Felipeho jsem ovšem zaregistroval také jeden velký nedostatek. Jízda na mokru. Loni na všech mokrých GP vyhořel.
Pokud bude hodně mokro tento rok má Kimi šanci, jako seveřan umí lépe klouzat :D Naopak na suchu to bude Felipe.

Na trvanlivost motoru má přímý vliv pilot z několika důvodů.
1. je to on kdo stylem jízdy šetří či nešetří techniku
2. je to on kdo upravuje hranici otáček pro automatické řazení směrem nahoru. Otázka času jak dlouho se motor pohybuje blízko limitu je tomuto přímo úměrná.
3. Podřazování pokud se nepletu je již nějaký rok - dva manuální. Nešetrným podřazením lze okamžitě motor zničit.

Příkladem může být srovnání Michael versus Rubens. Nevěřím, že by úmyslně Ferrari vyráběl špatné motory a převodovky pro Rubense.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Milanos
Příspěvky: 152
Registrován: 05 únor 2007 15:42
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Milanos » 05 březen 2007 11:58

Nechci nikomu pochlebovat, ani hanit ničí názor, ale taky přispěji se svým názorem. Mě se Kimi nelíbil ani v začátku kariery, ani u Mclarenu a nebude se mi líbit ani u Ferrari. Prostě na to nemá. Dokáže být rychlý, ale myslím si, že nedokáže směřovat vývoj monopostu nějakým směrem a natolik se s ním sžít aby mohl držet korunu světového šampiona. Jestli to bude letos Ferrari, tak rozhodně Massa. A když to Ferrari nebude, zlobit se nebudu.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 05 březen 2007 14:19

Hepyno: no nejsi v tom sám, já jsem sice v Čechách, mám dokonce UPC, ale nemám televizu ;)

Jinak, k tématu, asi bych zatím ten titul tak jasně neviděl. Jsou tu v podstatě dvě věci:

Za prvé výkonnost samotného týmu: je recht, že v Bahrajnu mělo Ferrari povětšinou navrch, ale zdaleka ne všechny dny. Druhá věc je to, že Tilkeho klikyháky Ferrari historicky docela svědčí, naproti tomu McLaren byl vždy relativně silnější na starých evropských tratích (ač . Stačí se podívat o pár dní zpět na testy v Barceloně a tam už to pro Ferrari tak růžově nevypadalo (a nemyslím si, že by ten velký rozdíl udělal nový aerodynamický balíček).

Za druhé je tu zmiňovaná výkonost Felipe vs. Kimi: když se podívám na první závod (a několik dalších) minulého roku, tak Felipe byl na začátku taky takové to bezhlavé tele, ale během pár měsíců (!) vyrostl a začal občas šlapat Michaelovi na paty, jak rychlostí, tak vyrovnaností (je tu pár ale). Defakto není žádný důvod se domnívat, že by Kimi (pod vedením Schumachera, ač už ne jako jezdcem) mohl ve Ferrari vyzrát taky. Dá se předpokládat, že mu (Schumacherovi) neplatí 26 miliónu ročně pouze proto, aby ho nenapadlo jezdit u konkurence ;) Co se týče drsnosti Kimiho stylu, asi o něm není pochyb, otázka je, zda to je či není v pořádku a neměl by to být naopak tým, který postaví nerozbitné auto (teď nemluvím o motoru) - třeba má Ferrari přesně to, co potřebuje.
Co se týče těch časů, (jak psal 11111 - 0.15-0.6) - nevím vůbec, zda je brát v úvahu, přijde mi to příliš hodně na to, jak je Kimi rychlý (bez ohledu na jeho slabé místa), navíc, jeden nejrychlejší čas během testů zdaleka neříká vše.
IMHO má v této chvíli Felipe jednu obrovskou výhodu - to je čas, který strávil jako testovací pilot, tohle Kimi bude asi ještě nějakou dobu dohánět a hlavně je tu otázka, zda se mu bude chtít...? V tomto ohledu může skončit i přes svůj talent klidně jako Fisichella.

Takže, asi bych si počkal na první závody, co se hodnocení týče, možná nás čeká spousta překvapení ;o)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů