Hepyno: no nejsi v tom sám, já jsem sice v Čechách, mám dokonce UPC, ale nemám televizu
Jinak, k tématu, asi bych zatím ten titul tak jasně neviděl. Jsou tu v podstatě dvě věci:
Za prvé výkonnost samotného týmu: je recht, že v Bahrajnu mělo Ferrari povětšinou navrch, ale zdaleka ne všechny dny. Druhá věc je to, že Tilkeho klikyháky Ferrari historicky docela svědčí, naproti tomu McLaren byl vždy relativně silnější na starých evropských tratích (ač . Stačí se podívat o pár dní zpět na testy v Barceloně a tam už to pro Ferrari tak růžově nevypadalo (a nemyslím si, že by ten velký rozdíl udělal nový aerodynamický balíček).
Za druhé je tu zmiňovaná výkonost Felipe vs. Kimi: když se podívám na první závod (a několik dalších) minulého roku, tak Felipe byl na začátku taky takové to bezhlavé tele, ale během pár měsíců (!) vyrostl a začal občas šlapat Michaelovi na paty, jak rychlostí, tak vyrovnaností (je tu pár ale). Defakto není žádný důvod se domnívat, že by Kimi (pod vedením Schumachera, ač už ne jako jezdcem) mohl ve Ferrari vyzrát taky. Dá se předpokládat, že mu (Schumacherovi) neplatí 26 miliónu ročně pouze proto, aby ho nenapadlo jezdit u konkurence
Co se týče drsnosti Kimiho stylu, asi o něm není pochyb, otázka je, zda to je či není v pořádku a neměl by to být naopak tým, který postaví nerozbitné auto (teď nemluvím o motoru) - třeba má Ferrari přesně to, co potřebuje.
Co se týče těch časů, (jak psal 11111 - 0.15-0.6) - nevím vůbec, zda je brát v úvahu, přijde mi to příliš hodně na to, jak je Kimi rychlý (bez ohledu na jeho slabé místa), navíc, jeden nejrychlejší čas během testů zdaleka neříká vše.
IMHO má v této chvíli Felipe jednu obrovskou výhodu - to je čas, který strávil jako testovací pilot, tohle Kimi bude asi ještě nějakou dobu dohánět a hlavně je tu otázka, zda se mu bude chtít...? V tomto ohledu může skončit i přes svůj talent klidně jako Fisichella.
Takže, asi bych si počkal na první závody, co se hodnocení týče, možná nás čeká spousta překvapení ;o)