11111 píše:No to je právě to co říkám, papírák si žádá kompromis, a 49-tka se prudce zeštíhluje což u 49B a C není. Museli by jsme posunout žebro do oblasti kokpitu aby tam nebyl přechod znát, nebo dát 5 částí trupu a 3 rozdělit na 2 díly. To jsme již nechtěli z důvodu komplikovanosti stavby.
Kašpi píše:Dobrý den všem. Delší dobu jsem zde ničím nepřispěl, leč situace si to žádá. Pro ty co mě neznají jsem konstruktérem Lotusu 49.
Dříve než se se nám to tady začne hádat bych uvedl na svět pár faktů:
1) Lotus made by Forum team je vůz z roku 67 Dutch GP, konkrétní trup z konkrétního závodu a za ten dám hlavu na špalek
2) trup made by Pootsi je specifikace B z některé GP roku 69
Závěr: Tvar, který udělal Pootsi je skutečně věrnější, ale o tom my samozřejmě víme, neboť na tuto variantu zatím nedošlo.
Když pominu výstupy vzduchu z chladiče, přední přítlačná křidélka větrný štít, kreré jsou u těchto dvou vozů odlišné na první pohled a použil bych Pootsiho trup pro GP Dutch 67, bylo by to špatně.
Přidám pár fotek pro ilustraci, jen co se mi nabije foťák.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů