Příspěvekod 11111 » 01 srpen 2009 09:39
Lukáši, po celou dobu mi jde o definici chyb kterých se dopouští každý. Celou dobu poukazuji na rozdílné posuzování stejných chyb. Nikdy jsem nikde neuvedl že se Ferrari chyb nedopouští a nedopustilo. Stále jen poukazuji na stejné chyby ale jinak interpretované v médiích, nebo označení "nepochopení mokrého závodu" když jediné Ferrari neobdrželo e-mail od FIA obsahující tuto informaci. Takže aby to bylo jasné, chyby kterých se Ferrari dopouští mne dokáží naštvat více než fanouška konkurenční stáje Ferrari, ale odmítám definici chaos. Spíše by se měli zamyslet fandové jiných stájí proč je chyba tankovacího zařízení jednou chyba technická, podruhé chyba lidská přesto že tankovací zařízení jsou od stejného dodavatele a plombována.
Snad je z tohoto zřejmé že chyby Ferrari připouštím.
V případě Kimiho je už delší dobu zřejmé, že spolupráce Kimi a Ferrari se blíží konci. Osobně očekávám Alonsa v týmu Ferrari již příští rok. Schumacher byl připraven zaskočit za Kimiho v případě úrazu, který by více vyhovoval právě Ferrarimu. Že se tak stalo za Massu se předpokládat nedalo a Kimi si start nasmlouval právě před zmíněným úrazem Felipeho. Nikdo z nás nezná přesné znění smluv, ale pochybuji že v ní nebude možnost okamžitého rozvázání v případě porušení smlouvy. Navíc nezapomeňme na vůz který Raikonen řídí. Ne náhodou se jedná o majitele Ferrari, takže spekulace o odchodu z Ferrari a kariéra jezdce really vrámci koncernu může nabrat ještě jiný směr a lze v této spekulaci najít i důvod proč tým Ferrari svého jezdce uvolnil.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969