Tomáš: Jak vyřešit cenu balného a nákup v Brně-Lužánkách (což je jediná akce kde PKAA prodává) nechám na PKAA. Tohle bohužel neovlivním, ale logické to Tomáši určitě je.
Bugatti: Chápu možnost volitelného prvku z pohledu zákazníka, ale jsem zásadně proti co by dodavatel a mám k tomu tyto důvody.
Jak Heppyno uvedl, nelze zjistit reálný počet zákazníků.
Zvýšené riziko utopených pěněz
Menší objednávka = vyšší cena za 1ks skla.
Nejasné objednávky a z toho vyplývající nedorozumění s následnými reklamacemi - já sklo chtěl, já zase ne.
Takže buď budeme dodávat do všech modelů, nebo vůbec a budu mít o starost méně.
K L49: Ano podražují model, ale snižují časovou náročnost stavby. A čas jsou peníze. Stavím 2x Lotus 49, 2x Ferrari 158, 1512. Žebra na jedno Ferrari jsem hodinu připravoval a vykrouhával, přitom tvar nic moc... a to u Ferrari jsou žebra 4, u Lotusu je žeber 8 ... Čistě teoreticky když půjdeš do kauflandu přerovnávat krabice, dostaneš 50,- Kč za hodinu a máme cenu modelu s pálenými běhouny 170,- Kč a to počítám 1h na 4 žebrech Ferrari, né 8 žeber L49, zlomenou čepel za 5,- Kč, rozřezanou podložku atd...
Tohle téma mi hodně připomíná kalkulaci ceny nákladů na přepravu začínající otázkou a kolik ti to žere na 100km? Já ti tedy zaplatím benzín... Jsou to veškeré náklady na provoz auta? Lidé žel často zapomínají na skryté náklady.
Nicméně můžu již zhruba nastínit cenu modelu se sklem. Obdržel jsem cenovou nabídku na množství které se reálně od modelu prodává. Cena není nijak drastická a činí do 15,- Kč, pokud dodáme master. Master budeme muset vyrobit vlastními silami, tzn. Robert.
V případě vystřihovánky o rozsahu 2x A4 + žebra + běhouny + vákuované sklo se dá předpokládat cena 220+15+20 (cena L49+vákuované sklo+balné a poštovné) = 255,- Kč , s DPH pravděpodobně 260,- Kč ale to už je věcí PKAA
Pokud se Robert s Jirkou (konstrukce motoru) nevejdou na 2xA4 a vejdou se do rozsahu 3xA4 lze očekávat cenu 300,- Kč s DPH pravděpodobně 310,- Kč.
Rád bych upozornil, že ceny jsou orientační, jen pro představu.