Takže z môjho zoznamu si môžem odškrtnúť už aj olejové nádrže. Okrem výfukov, ktoré považujem za náročný dielec, ma už z papiera čakajú potom len drobnosti.
Olejové nádrže som vlepil do stroja, vyzeralo to celkom OK, ale keď som chcel správne vlepiť chladiče s baterkou, tak sa ukázalo, že až tak jednoduché to nebude - lebo spodná strana vedenia ku chladičom sa zošikmuje na boky a moje olejové nádrže nie. Tak som ich hrubo zostrihal a potom to už k sebe celkom sadlo
frydek665 píše:Jak jsem se dozvěděl, tohle je Ickxův vůz z Belgie 1970. Je v plánu více verzí?
Určite áno. Variantov tohto stroja bolo viacero, či už sa to týka rôzneho tvaru krídel, alebo dokonca, hlavne v sezóne 1971, väčšieho vstupu vzduchu vpredu a aj iných rozmerov pneumatík. A "11111" už tie varianty nejako medzi nami "zmenežuje"
Tak tento kousek budu na 100% lepit !! nádhera lepení doutníku jsem si vyzkoušel na Brabhamu BT 26 Monaco (abc) a přišl jsem doutníkům na chut .A taky Ferarko je muj favorit ..takže držím palec at se dílo podaří
Dnes sa mi podarilo vystrúhať kopyto na veterný štítok a vytiahol som si prvú verziu z fólie. Kopyto som strúhal z materiálu, zvaného "umelé drevo", ale na master pre sériovú výrobu sa mi nepáči - nie je možné ho vyleštiť do vysokého lesku a tak by "sklíčka" neboli úplne hladké. Budem teda vyrábať minimálne jedno ďalšie kopyto, skúsim najskôr polyuretan, s tým mám dobré skúsenosti.
Ale toto sklíčko som na model nalepil a aj spätné zrkadlá, takže to mám - bez farby - komplet.
Vypadá to fantasticky, už se těším až to uvidím v barvě. Co myslíš tou sériovou výrobou? To budeš takle doma po večerech vyrábět ke každému modelu sklo?
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu