BRM P83 H16, Jackie Stewart, Great Britain 1967/PKAA/FT/1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

BRM P83 H16, Jackie Stewart, Great Britain 1967/PKAA/FT/1:24

Příspěvekod René » 22 srpen 2010 20:46

Ďalším doutníkom bude prvý model od Forum Teamu BRM P83 H16.
Tlač je ofset a rebrá sú ešte riešené s chlopňami tak tie budem musieť robiť inak.

:arrow: Náhľad vystrihovánky
Obrázek

Začal som kolesami, disky kolies som ale chcel so vzduchom a tak som plášte disku nechal širšie.
Vnútorný aj vonkajší disk som z rubu podlepil kartónom, vyrezal vzduch a disky som k sebe zlepil.
Malo by to sedieť, to uvidím až zlepím plášť.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 23 srpen 2010 21:11

Dnes som dokončil predné kolesá.
Bočnice som podlepil kancelárskym papierom, jednak sa mi to lepšie tvaruje a dá sa potom aj lepšie spraviť prechod medzi bočnicou a TEO-vým dezénkom.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 31 srpen 2010 20:30

Postupujem ďalej, kolesá sú komplet a teraz sa venujem stavbe trupu.
Valcové časti trupu som podlepil papierom gramáže 100. Možno je to už moc a tak to pri tvarovaní zvnútra vlhčím a z rebier viac obrusujem, prechod medzi časťami plášťa by takto mohol byť plynulý.
Zatial iba na sucho.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 02 září 2010 16:38

Nos je hotový, chladič je vylepšený sieťovinou.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Tomáš B.
Příspěvky: 225
Registrován: 17 březen 2007 19:53
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš B. » 03 září 2010 01:12

Pěkně to vylepšuješ, zrovna ti trochu závidím ty jednoduché tvary :wink:
Kvalitní doutníky nevyrábí v Havaně, ani v Maranellu, ale u Forum Teamu

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 03 září 2010 08:06

:D Chápem, pozorne sledujem vlákno s f2007, vyzerá zložitejšie hlavne pri tvarovaní.

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 13 září 2010 22:18

Spracoval som kokpit, zlepená je aj posledná valcová časť.
Zadné čelo som poriadne podlepil a vlepil do trupu na tupo a je vlastne ako rebro, predtým sa mi tento posledný diel trupu rád deformoval - to som ale lepil na zúbky a asi aj slabšie podlepil.
:idea: Rozmýšlam že trup by bolo dobré v tejto fáze nalakovať.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 14 září 2010 09:33

Ja som ho lakoval až na záver, otočné diely sa mi nezalepili a voz spevnel tak či tak :wink:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 14 září 2010 10:36

Tiež vždy lakujem až na záver, tu si ale chcem vyskúšať mať hotovú najprv karosériu a k nej pridať motor s nápravami.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 14 září 2010 11:15

Nebojíš sa, že Ti potom nechytí na nalakovanú zadnú stenu?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 14 září 2010 11:35

Tam príde trojuholník z lepiacej pásky, viac sa obávam otvorov pre prednú nápravu, tam asi niečo vložím nech sa to nezalepí.

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 19 září 2010 16:20

Počasie je dnes výborné tak som doutníček nalakoval a odfotil.
Kokpit som aj so sklom ochránil malými lepiacimi páskami a tiež aj trojuholník na zadnom čele. Dal som na to 5 jemných vrstiev a na záver 2 hrubšie vrstvy (MOTIP - akryl).
Po odstránení pások som vcelku spokojný - sklo zostalo čisté.
Tu je výsledok.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 29 září 2010 23:46

Dnes sa mi podarilo dokončiť prednú nápravu a ide sa na motor.

Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 05 říjen 2010 22:55

Trochu som pokročil s motorom, vlastne s dvomi motormi :) .
Na káble som použil bužírku, ktorú som ešte natiahol čím sa zmenšil jej priemer.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 10 říjen 2010 12:42

Pribudla rozvodovka, prevodovka a niečo zo zadnej nápravy.

Obrázek Obrázek

Sieťovinu medzi komínkami nasávania som nahradil "skutočnou" no a keď som to dokončil tak som sa tu dočítal ža najbližšie realite je to bez sieťoviny :evil:.
Celý kus s komínkami a so sieťovinou je len vsunutý do motora tak teraz neviem...

Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů

cron