Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Novis » 09 leden 2012 21:44

Zdravim Marce i Zdendu,

měl bych pár dotazů k tomuto modelu. Pár drobností, ale třeba to pomůže i ostatním.
Předem se omlouvám za kvalitu fotek.

1) Lapače vzduchu k zadním brzdám nesedí na vyznačeném místě, viz.foto:
Obrázek Obrázek

Pokud bych udělal díru pro zadní osu, tak jak je naznačeno na druhé fotce (zhruba uprostřed dílu 49), myslím, že by to sedlo. Je možné, že se díra na dílu 49 posunula při finálním tisku? Nebo je tahle poloha lapačů OK a mám na lapačích začernit místa pro přilepení ramen zadní osy?

2) Poloha / orientace koncového světla je tak, jak jsem ji vyznačil šipkou na fotce?
Obrázek

3) Předpokládám, že lapače vzduchu k předním brzdám mají být přilepeny k nábojům předních kol. Nebo mezi lapačem a nábojem má být mezera? Nikde není přilepení lapačů vyznačeno.

Díky za info.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3145
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 09 leden 2012 21:57

Lapače vzduchu pro zadní brzdy při beta testu díry pro zadní osu neměly. Ty jsem si dotvořil sám a tento fakt připomínkoval přes zadavatele beta testu. Jak to společně s autorem opravili, nemám ponětí.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod 11111 » 09 leden 2012 22:07

Zdeněk má pravdu, otvory jsem tam dodělával a zdá se že chybně. Doporučuji cely základní díl lapače otočit o 180 stupňů, není třeba jej roztřihnout. Potom bude otvor tam kde má být. Jde opravdu o mou chybu při opravě. Omlouvám se za vzniklé potíže.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3145
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 09 leden 2012 22:10

Ano je velice pravděpodobné, že umístění otvoru by mělo být zhruba na čtvrté chlopni od zadu dílu. Je to přibližné umístění podle toho jak se na ten díl zrovna dívám....
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Novis » 09 leden 2012 23:00

Díky za rychlou reakci. Nic se neděje, je to drobnost, která se jednoduše opraví.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod marec » 10 leden 2012 06:15

Novisi - moje odpovede na Tvoje otazky :
1. Otvor pre os zvacsi a doretusuj - toto pisem hlavne pre dalsich modelarov, alebo treba postupovat podla Jarka. Ty to mas davno zmaknute. :I
2. Orientace koncového světla je tak ako to mas na sipke, mas to OK
3. Lapače vzduchu k předním brzdám su lepene na predne zavesy. Tam je mensi predpoklad dosiahnutia idealnej pozicie, preto som na lapace biele pasy nevyznacoval. Nie je pravda ze prilepenie lapacov nie je vyznacene. Je to v navode - krok 15 a ich presna pozicia je v dolnej pôdorysnej kresbe - tvar deflektorov - z ktorej vyplyva ze sa naboja nedotykaju.
Na zaver moja otazka - ako sa Ti robi bez pisaneho navodu ?
M.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Novis » 10 leden 2012 07:43

Máš pravdu v návodné kresbě pozice předních lapačů vzduchu je - se stydim :roll:

Jsem teprve na začátku stavby, ale psaný návod netřeba. Takhle mi to naprosto vyhovuje a řekl bych, že je to přehlednější a pro modeláře více názorné (pokud dobře prostuduje návodné kresby :oops: ).
Co se týká např. pozice zadního světla, tak ta by stejně ani v psaném návodu nebyla popsaná (tam by nebylo od věci dát text nebo nějaký symbol přímo do vystřihovánky - např. jako to mám já na fotce - šipku s popisem TOP).

Jedu jako šnek, snad to zvládnu slepit do doby, než připravíš do tisku MP4/9 Marlboro 8)
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Novis » 19 leden 2012 22:12

Zdravim,
měl bych další otázku :oops:
Je výfuk v této poloze OK? Myslím tím natočení. Přilepil jsem výfuk spojem směrem dolu (tak, aby nebyl vidět).
Obrázek

Díky za info.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod marec » 20 leden 2012 16:28

Obrázek
Ahoj vyfuky by mali byt ciastocne zapustene do difuzora a natocenie podla foto.
M.

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 483
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod novakv » 23 leden 2012 06:55

Dostal jsem k otestování další variantu Ferrari 412T2. Tentokrát se jedná o vůz Gerharda Bergera ze stejného závodu

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Ze Zdendy jsem vymámil pálené disky a tak jsem si dovolil trošku upravit kola. Vzhledem k tomu, že jsem trochu změnil konstrukci disků, tak jsem disky dílů i trochu poupravoval. Pro klasické lepení kol vše sedí jak má.

Obrázek
Obrázek

O víkendu jsem dodělal všechny disky a jeden z nich už i natřel zlatou barvou. S barvou se poněkud hůře, asi byla moc hustá. Tak ji zkusím naředit a snad během dneška donatírám ostatní disky. Bohužel jsem však nechal foťák doma, takže fotky dodám později.
Naposledy upravil(a) novakv dne 25 leden 2012 07:30, celkem upraveno 1 x.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 483
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod novakv » 24 leden 2012 06:09

Konečně jsem přetáhl fotky a tady je výsledek nedělního snažení:
Obrázek

No a včera, jak jsem avizoval, jsem trochu naředil barvu a donatíral ostatní disky. Ještě je to trochu flekaté, tak je vezmu ještě jednou vrstvičkou.
Obrázek
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod marec » 24 leden 2012 18:15

Tak toto je uz ine kafe ....
M.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1036
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod Novis » 24 leden 2012 18:22

Je to perfektní, lituju, že už jsem kola pro Alesiho káru slepil.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, FW08C, MP4/4, MP4/7A, MP4/8
Lakovna:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 483
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod novakv » 25 leden 2012 08:14

Pánové, moc děkuji za slova chvály!

Jen bych rád upozornil, že vypalované díly nejsou součástí modelu. Myslím ale, že po dohodě se Zdendou-TEO, nebude problém vypalované disky koupit. Kontrukci dosků jsem trošku upravoval a to ze dvou důvodů. Za prvé jsem rušil celou část od strany zavěšení a za druhé jsem chtěl disky zasunout do původních bočnic. Proto zkracoval všechny díly k disků asi o 1 mm. Raději jsem si ale v podstatě všechny díly disků překreslil, tiskl na papír gramáže 250 g/m2 a pak lepil natupo. Pokud marec a další odpovědní dovolí, můžu dát pak tyto upravené díly k dispozici.

No a abych jen nekecal, tak dodávám fotku malinkého posunu na přídi:
Obrázek

Obrázek

Až na fotce jsem si všimnul nezačerněné části volantu, tak to budu muset napravit. Snad při tom nepřebarvím načerno i trup :oops:
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari 412T2, GP Canada 1995 / M.Rusnák / 1:24

Příspěvekod marec » 25 leden 2012 08:53

Co sa tyka mna, s balickom paleneho disku aj s Tvojimi upravenymi dielmi nemam najmensi problem.
M.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů

cron