Michalův pracovní název "Čumáček" jsem si slípnul ještě jednou, bylo potřeba dopasovat nové pomocné konstrukční žebro. Zde Vám tedy přiblížím více, vlastní tvar a řešení čumáčku.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
Třetí čumáček v pořadí. Nyní se jedná o verzi Schumacherova vozu z Imoly. Zde je odzkoušena pozice červeného klínu na samotné špičce a dále natvarování mírného hrbu okolo startovního čísla. To jsem tvořil téměř stejnou metodou jako je bombírování. Dané místo jsem si zevnitř dílu navlhčil a jemně pomocí hlavičky na pletací jehlici, proti měkké podložce vytláčel do kulovitého tvaru. Myslím, že to půjde udělat i tupým koncem držátka štetce, či propisky, nebo pomůcky, kterou si na to zvolíte.
A ještě přidám pohled na podvozek testovací verze s na sucho osazeným zadním křídlem. To bude k podovzku přilepeno na hlavní držák a po stranách dvěmi vzpěrami k zadním hranám difusoru. Určitě si na podlaze všimnete osazenou lištu na pravé straně. I zde testujeme pozici osazení dílů, takže je zde pouze jen jedna lišta a to nabodovaná na místo pár kapičkami lepidla. To abych ji mohl lehce odtrhnout a nalepit tam následně opravenou a doladěnou na míru.
Společně s konstrukční kanceláří jsme odzkoušeli a upravili spodní lišty na podlahu. Je to přechod mezi podlahou a bočními panely pontonů.
Michale můžu konstatovat, že to sedí a jsem s výsledkem spokojen. Ta bílá ryska byla pro mě velkým pomocníkem, při osazování lišt na podvozek. Myslím, že by jsi ji tam mohl nechat i pro modeláře.
Opět pár dílů modelu doznalo nějaké ty změny. Michal má při tvorbě modelů rád určité zvláštnosti předloh. No a když se dostal k určitým podkladům, tak se na jejich základě rozhodl udělat testovací monopost pilotovaný Mc Nischem.
Zde na modelu dochází ke změně barvy startovního čísla na čumáčku a posunutí nápisu Benetton Power By do jiné polohy - víc na samotnou špičku, než zatím bylo navrženo. Dále zde dochází k opravě bočnic zadního křídla, kdy již nebude číslo 55 a jedna z cifer bude nahrazena reklamou Denim. Dále dojde k vynechání jedné, a to prostřední vodorovné plochy zadního křídla.
V pořadí již čtvrtý čumáček je na světě. Čtvrtá sada kol, třetí podlaha a druhé zadní křídlo na sucho k sobě poskládané. To abych měl zhruba tak představu, jak to bude vypadat.
Haal.70-e...ne nezajímá mě skutečné auto. To je výsadou autora, který se pídí po podkladech, nebo jsou mu dodávány průběžně z blízkého či dalekého okolí, ode mě to určitě není. Sám sobě rozumím velice dobře. Mlááásk...za východočeský kraj. A kdyby měl někdo pochybnosti, tak fotky mnou zde prezentované, jsem dostal od Michala Antonického se slovy, abych je dal do vlákna.
Takový mám nejradši - ty co by pořád by někoho fackovali a přitom sami nemají disciplíny, co by se na nehet vešlo... autor jim jasně řekne: "dej to do vlákna"... a oni to klidně šoupnou na nett...
Přidávám ještě jednu fotku Allana McNishe, z trošinku jiného úhlu
No a Michalovi jistě udělám radost i tím, že jsem odhalil dalšího jezdce, který B194 jen testoval (v Estorilu). Nakonec se nikdy pilotem F1 nestal, ale ve formulích za sebou zanechal opravdu hodně silnou čáru Můžete hádat o koho se jedná Malá nápověda - Je to rebel