Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2450
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod Robert Blaschke » 13 srpen 2012 19:29

frydek665 píše:A Je to skutečně FW11 z roku 1986, konkrétně z posledního závodu sezóny v Austrálii. Velké boční pláty předního křídla byly nasazeny do posledních dvou GP sezóny 1986.


A nazývali to ešte stále FW11 alebo už FW11B?
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197-2025:F101C
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 13 srpen 2012 21:11

Pokud neklamou statistiky, tak všech 16 závodů sezóny 1986 jezdily Williamsy FW11 a všech 16 závodů sezóny 1987 jezdily Williamsy FW11B.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 14 srpen 2012 18:55

Času na lepení mám teď velmi, velmi málo. Pár dílků jsem přidal.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 16 srpen 2012 15:33

Nasucho přiložená kapotáž bočnic.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 16 srpen 2012 21:42

Přidáno přední křídlo, zadní zatím jen zlehka přibodnuto.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 srpen 2012 09:34

Většina předního zavěšení nasunuta na své místo. Zatím bez lepidla.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod René » 17 srpen 2012 10:47

Frýďo páči sa mi to - moje obľubené sfarbenie Williamsu, pilot tiež, teším sa na výsledok, inak pekná robota GP Teamu a ja mám jasno pri ďalšej objedávke 8) .

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 srpen 2012 11:04

Díky René. Mohu vřele doporučit. Model se staví pohodově a měl jsem jen problém s vlepením kokpitu. To byla ale moje chyba, že jsem si nepohlídal souměrnost vlepení. Je tu trošku problém pro začínající modeláře, narazil jsem na poměrně dost dílků, na kterých chybí znázornění ohybu. Zkušený modelář si to pohlídá. Rada pro méně zkušené: před slepením jednotlivých dílků k sobě si nejprve nasucho vyzkoušejte, jak to do sebe zapadá. Jakmile dílky slepíte k sobě už se bude těžko dodatečně rýhovat případný ohyb.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 srpen 2012 14:24

Přidána i většina zadního zavěšení s chlazením brzd.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 srpen 2012 16:46

Doposud byla stavba úplně pohodová. Kryt motoru, to už je něco jiného, sem se vloudilo nějak moc zmatků. Čísla na chlopních dílů 61, 62, 63 a 64 vůbec neodpovídají číslům dílů, které na ně přijdou přilepit. V návodu se počítá s kartonovým dílem C, v tom případě se musí odstranit zoubkové chlopně na dílech 61. Já je tam ale pro jistotu nechal a zjistil jsem, že pro mě osobně bude lepší vůbec nepoužít kartonový díl C a nalepit kryt pomocí chlopní. Mám to zatím sestaveno nasucho, ale takto to už nechám a postupně přilepím.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 18 srpen 2012 09:38

Než se pustím do dokončení zadního zavěšení a přilepení krytů, chtěl jsem si vyzkoušet, jak budou pasovat kola. Myslím, že vše sedí, jak má :P .

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Milan2
Příspěvky: 195
Registrován: 19 listopad 2010 18:29
Bydliště: Šardice - Jihovýchodní morava

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod Milan2 » 18 srpen 2012 13:01

Máš to moc pěkně slepené, jen se chci zeptat jestli není osa kol 2mm trochu tenká na měřítko 1:18? Na fotkách to tak nepříde ale když si představím že u měřítka 1:24 se doporučuje osa kol 2mm tak se mi to u tvého měřítka zdá trochu málo. Jinak samozřejmě jako vždy moc pěkně a čistě slepeno :P

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 18 srpen 2012 13:10

Díky! No s tou osou, nevím jaký má průměr v reálu. 2 mm x18 je 36 mm a 2 mm x 24 dělá 48 mm, posuď sám, který průměr se ti zdá být reálnější. Tak, či tak, toto je jen detail a mnohem důležitější je, aby odpovídaly ty viditelnější části.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2450
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod Robert Blaschke » 18 srpen 2012 13:23

Milan2 píše:jestli není osa kol 2mm trochu tenká na měřítko 1:18? Na fotkách to tak nepříde ale když si představím že u měřítka 1:24 se doporučuje osa kol 2mm ...


2mm oska sa pri 1/24 doporučuje kvôli tomu, aby sa modelári úplne z tých drobných dielcov nezmagorili :(.
Ako píše frydek vyššie, 2mm je v 1/24 48mm priemer, čo určite žiadna novšia formula nemala, takže vo Frýdkovom merítku je to určite lepšie, než v klasike.
Pre môj FW18 som si dovolil vzadu použiť priemer 1,5mm. Ale moje modely sú aj tak považované za ťažko stavateľné, takže nejaká menšia oska až tak veľa nezaváži :twisted:
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197-2025:F101C
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
Milan2
Příspěvky: 195
Registrován: 19 listopad 2010 18:29
Bydliště: Šardice - Jihovýchodní morava

Re: Williams FW11, 1986, N. Piquet /FT/GP Team/ 1:18

Příspěvekod Milan2 » 18 srpen 2012 13:34

Ano ano, souhlasím s obouma, opravdu to vypadá reálnější na Frýdkovém modelu. Jak píše Robert na té 1:24 by to bylo už tak moc malinké. Tak už nebudu dál rušit, hlavně ať se Ti v lepení daří jako doposud


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 9 hostů