Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Modely, které se připravují k vydání...
mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 14 červenec 2013 12:10

Nedá se říct verze. I startovní čísla jsem popletl - příď 4 - zadní křídlo 3. Ale máte pravdu, že komín a zadní křídlo je z Německa. Ještě by měl proběhnout test dílů vyboulení nad motorem - ale nevím. Vychází to na dost řezů a u modro-žluté a modro-bílé verze se to bude blbě retušovat.

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 14 červenec 2013 13:03

Přehled předpokládaných verzí v plastovém provedení: Německo, Mexiko, Japonsko a USA.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Z důvodu že odlišných dílů je minimální, tak snad se povede udělat u každého vozu i alternativu druhého jezdce - tak snad celkem 8 vozů. Uvedené papírové modely májí různé díly, tak neodpovídají skutečným verzím.

Uživatelský avatar
Milan2
Příspěvky: 195
Registrován: 19 listopad 2010 18:29
Bydliště: Šardice - Jihovýchodní morava

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod Milan2 » 14 červenec 2013 14:58

Zase se mi bude těžko rozhodovat kterou verzi pořídit a asi pořídím všechny :)

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 15 červenec 2013 09:44

Mirku,
model ve tvém podání opravdu lahodí oku :!: Ty brmbolce nad motorem jsou docela prekérka - držím palce, ať se ti podaří vystihnout jejich tvar co nejlépe ;)
Výběr verzí je téměř shodný s tím, co jsem měl v plánu já, ale jedna mi tam výrazně chybí! Francie 1989, kdy s tímto vozem debutoval Jean Alesi a dokázal ho dovézt do cíle na 4. místě, jako poslední s plným počtem kol. V témže roce Alesi vybojoval titul Mistra světa F3000 a 9. místo ve Formuli 1 (při účasti v pouhých 8 ze 16 závodů).

Obrázek
GP Francie 1989 - závod

Obrázek
GP Francie 1989 - trénink

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 15 červenec 2013 10:42

Původně to měla být Francie, ale musím upravit vnitřní konstrukci chladičů. Budu to testovat až u další várky prototypů. Jestli to vyjde, bude to Francie, jestli se mi to nebude líbit, bude to zatím Německo.

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 23 červenec 2013 18:15

Pár drobností, tentokrát u bílo-modré verze
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 11 srpen 2013 09:13

Malý posun, první test boulí nad motorem. Jé to tak malý, že já na to nemám oči. Posouzení asi pak nechám na testerech.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod frydek665 » 11 srpen 2013 09:32

Tak toto asi málokdo slepí tak, aby to vypadalo pěkně. Nevím, je to jen můj osobní názor, jestli by nebylo lepší nechat původní komín i když bez těch prolisů až tak neodpovídá realitě. Nebo to udělat tak aby byla možnost volby. Kdo si troufne, slepí si prolisy, kdo ne bude mít jednodušší komín.

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 11 srpen 2013 09:48

Kdyby to šlo, klidně bych tam nechal obě varianty, ať si každý vybere, na co si troufne. Ale tady by to bylo moc zdvojených dílů.

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 12:28

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod Pavel » 11 srpen 2013 10:09

Ahoj Mirku ,
nechci Ti kecat do konstrukce ale nemyslím si že by ta boule tady byla k něčemu dobrá ( při týhle velikosti ) , i já bych se jako Petr přimlouval pokud půjde obě varianty ale sám za sebe vím že dám tu lehčí :lol: .... kdyžtak se ozvi na Skype ... ;) Pavel

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 22:06

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod mfabi » 11 srpen 2013 10:14

Ještě tam zvažuji, že základ bude bez boulí, a přiložena šablona pro vyznačení místa umístění boulí.

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 12 srpen 2013 06:44

to frydek a Pavel: To s těma boulema snad nemyslíte vážně, že by tam nebyly :roll:
Tvarově náročné jsou, ale tak malé a bezvýznamné, že by se vynechaly určitě nejsou ;)
Jejich význam na voze je jednoduchý - kdyby tam nebyly, tak by se pod kapotáž nevlezly sací komínky na motoru...
Obrázek
GP Monaka 1989

Obrázek
GP Monaka 1990

Obrázek
GP Monaka 1990

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 018 - různé verze 1989-1990

Příspěvekod frydek665 » 12 srpen 2013 13:05

Tomáěi, význam těch prolisů mi jasný je. Jen mám trochu obavy, že když se je nepodaří perfektně slepit, tak to celkovému vzhledu modelu více ublíží, než když tam nebudou vůbec. Z mé strany proto vyšel návrh udělat komín v základu jednoduchý s možností nalepit na něj ty prolisy (pro ty, kteří si na to troufnou). Byl to jen návrh na zamyšlení, autor sám se jistě rozhodne, jakým způsobem tuto pasáž vyřeší.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů