Podlaha:
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/mclarenmp491994hakkinen/20140205202317-233649-n.jpg)
Difuzor je odlišný oproti vydané verzi z Francie:
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/mclarenmp491994hakkinen/20140205202304-233648-n.jpg)
Chybí také dvě malá svislá křidélka na horní straně podlahy (před difuzorem).
Na zádi jsou přidané dva malé trojúhelníčky:
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/mclarenmp491994hakkinen/20140205202251-233647-n.jpg)
Fotky jsou hrozný. Je to focený večer, s bleskem a pak v PC zesvětleno, aby bylo vůbec něco vidět.
Jo, málem bych zapomněl - výfuky (díly 74) je lepší zpracovat hned po slepení podlahy (díly 11, 12). Podle mě by bylo komplikované, vlepovat výfuky ve fázi stavby, kdy už bych měl natupo nalepené plošky difuzoru (díly 72) a vrchní díl 13 (velký kvádr sloužící k uchycení zadního zavěšení a držáku křídla).
GalerieNa stole:F2003 GA, F2004, FW08C, FW11B, MP4/4, MP4/7A, 312T
Lakovna:Tyrr 006, 008, 018, 126CK, F2000, F2002
Pod stolem (u ledu):FW07, FW11, Tyrr 023