No a ja som dobre neprečítal čo si napísal....miesto nelepil som čítal nalepil zhora a myslel som smer lepenia. Lepil som zospodu a chybička bude z mojej strany (manipulácia, tvarovanie, viac lepu ako treba). No a lep som dal aj na vrchné časti rebier...dovtedy to bolo ok. Tak si to píšem hneď do poznámok a dám to aj k návodu aby sa hore na rebrá bočnica nelepila.
Ľavú bočnicu som v prednej časti nechal bez podlepenia a podlepil som iba jej hlavný diel. Ten som potom lepil iba v dolnej časti ku konštrukcii rebier a ku samotným rebrám ho ani nebolo treba lepiť.
Bočnice som potom prilepil k trupu v prednej a zadnej časti a jej spodok ku podlahe.
Na rad prišiel komín, klasická konštrukcia plus nejaké tie zaoblenia v dolnej časti. Pekne pasoval na svoje miesto a pomaly sa to začína celé rysovať. Dokončím ešte biele miesta okolo kokpitu a budem pokračovať závesmi kolies a deflektormi.
Ten komín určite nemáš vytvarovaný tak, ako som to plánoval. Hore musí byť jasná hrana, boky by nemali byť vypuklé a spodné "boule" nemajú byť rovnaké po celej dĺžke, ale plynule sa zväčšovať a potom zas zmenšovať.
Pozeral som na tvar vrchného dielu výduchov a je štíhlejší ako to mám natvarované ja. Tento vrchný diel tam nemám, lebo som preveril verziu s vnútorným tmavým dielom a tvar vrchu výduchu bol dosť široký. Úprava bola pomerne jednoduchá.