Což by, vzhledem k děravosti Microsoft software, jen potvrzovalo výše řečené
Teď vážněji: Microsoft s ECU nemá společného naprosto nic. Různé zdroje se rozcházejí v tom, jestli k tomu dodává nějaký externí SW nebo je tam úplně jen pro okrasu, nicméně v samotné ECU po něm není ani stopa (naštěstí, asi bychom byli rádi, kdyby dojela aspoň první osmička
). Obecně se soudí, že právě to byl důvod k vybrání MES+MS - Bernie se je tam snaží dostat už nějaký ten rok, jde o čistě obchodní zájmy - mít tam jednu z největších SW společností, na tom, že je tam nejspíš jen značka, až tak nezáleží...
To, že je McLaren Electronics Systems oficiálně separátní společnost, není až tak podstatné. Stejně jako McLaren F1, je součástí McLaren Group, a jejím jediným odběratelem ECU před 2008 byl McLaren F1. Ta provázanost je tam myslím zřejmá. Oproti třeba Magneti Marelli, mezi jejíž odběratele patřily mj. i hlavní soupeři let minulých - Ferrari a Renault.
Ad žalobce a soudce - no právě, tyhle věci jsou dost těžko prokazatelné, viz třeba případ Benettonu a Williamsu v roce 1994. A to byla doba, kdy proti dnešním ECU šlo o jednoduché hračky...