McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 25 květen 2013 20:26

Zatímco několik modelů mám těsně před dokončením, pustil jsem se do stavby dalšího, kterým je McLaren M30 od Rada. Vybral jsem si verzi Alaina Prosta z Velké ceny Itálie, do které odstartoval z posledního 24. místa na roštu a skončil na skvělém sedmém místě. Tehdy bohužel bodovalo jen prvních šest...

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 26 květen 2013 08:51

Během sledování nočního hokejového zápasu Bostonu jsem přidal i pár barevnějších dílků.

Obrázek Obrázek

Jak se tak dívám na ty fotky, tak se mi zdá, že ten origo vůz měl ten sloupek zadního křídla stříbrný, nebo šedý...

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 26 květen 2013 20:47

Motor bude nezakrytovaný a tak jsem jej opatřil káblíky a započal jsem práce na monokoku.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 27 květen 2013 09:34

Dokončil jsem monokok a vnitřek kokpitu.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 27 květen 2013 14:06

Na řadě jsou pontony.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Milan2
Příspěvky: 195
Registrován: 19 listopad 2010 18:29
Bydliště: Šardice - Jihovýchodní morava

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod Milan2 » 27 květen 2013 17:21

Jedeš dobře, rychle a čistě, sice moc nemusím když jsou modely nějak otevírací, protože to už není pak tak pevné ta konstrukce ale na druhou stranu u těhle Radových formulek by byla škoda neukázat propracovaný motor. Tohle budu dál sledovat

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 27 květen 2013 18:26

Díky! Konkrétně tento model nebude nijak otvírací a nebude mít žádné sundavací kryty. McLaren M30 odjel všeho všudy jen čtyři závody a to ještě jen s Prostem (stájový kolega Watson jezdil s M29) a žádné kryty motoru ani převodovky neměl.

Obrázek

Ta fotka je sice z TGP, ale takto odkrytovaný závodil i Prostův M30

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 28 květen 2013 10:48

Přidáno přední zavěšení, výfuky a tlumiče zadního zavěšení.

Obrázek Obrázek

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod marec » 28 květen 2013 15:04

Skvele tento Radov styl stavby je vyborny.
M.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 28 květen 2013 17:37

Souhlasím... a velmi dobře se to lepí.
Sestavení pneumatik je pohodička, ale horší to bude s ráfkama. Tam je hodně lepení "natupo".

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Milan2
Příspěvky: 195
Registrován: 19 listopad 2010 18:29
Bydliště: Šardice - Jihovýchodní morava

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod Milan2 » 28 květen 2013 19:05

Teď se dívám že i ten volant máš plastický, asi z nějaké bužírky, taky bych to zkusil použít jen nevím čím to spojit k sobě, ani sekundové lepidlo to nepodrží asi...

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 28 květen 2013 19:54

Je to něco mnohem jednoduššího, a sice gumové těsnění do vodovodních baterií. Je běžně k dostání v železářství a vyrábí se v různých velikostech. Určitě se najde i vhodná velikost pro modely 1:24.

Obrázek

Uživatelský avatar
Milan2
Příspěvky: 195
Registrován: 19 listopad 2010 18:29
Bydliště: Šardice - Jihovýchodní morava

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod Milan2 » 28 květen 2013 20:26

Jé tak to je super, podívám se po tom, díky moc za inspiraci

Turco
Příspěvky: 871
Registrován: 06 červenec 2009 14:54
Bydliště: Humenné

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod Turco » 28 květen 2013 20:44

Ja chodím nakupovať do predajne na tesnenia, remene a guferá sú to tzv. O krúžky a robia sa v rôznych priemeroch a hrúbkach zatiaľ som kúpil všetko čo som potreboval

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: McLaren M30, 1980, A. Prost, GP Itálie /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 28 květen 2013 22:00

Sestavení vnější části disků předních kol je brnkačka na nervy. Lepí se to natupo a lepí se to blbě :D .

Obrázek Obrázek

U disků zadních kol je to trošičku lepší...


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů

cron