Vyzerá skvelo, aj keď sa líši len farbami je to niečo úplne iné
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.
Ja by som mal ešte jednu otázočku. Keďže ide o Vc Pacifiku, nemal zadné krídlo podobné tomu, čo mal napr. Hill na vyšlom Williamse?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.
V Pacifiku měla naprostá většina vozů předsunutou přídavnou plochu na zadním křídle, ale Lotus a např. Tyrrell ji neměly. Takže na modelu je to v pořádku. Ověřeno videozáznamem.
to mfabi - jaké je označení tohoto modelu?
MF012 - namísto původní nevydané verze Lamy-Brazílie '94
MF014 - dosud zřejmě neobsazený kod
MF017 - další číslo v řadě
Lotus 107C Lamy by měl mít číslo 012. To je asi poslední Lotus z řady 107. Další verze už asi nebudou. Kod 013 byl omyl při překreslování - 013 patří Larrousse LC90 a kod 014 by měl být rezervován pro ještě jednu verzi LC90 - i když jen s barevnými rozdíly. FW-16 Mansell by měl správně mít asi kod 008. Jestli na to nezapomenu tak se to u reprintu snad opraví. Kod 009 zůstane volný - možno vznikne ještě jedna verze FW-16. 017 je již obsazená - měl by to být Jordan 191 Zanardi (Pepsi-Cola). Jak to bude dál se ještě uvidí.
Mirku, velké díky za upřesnění! Vím že ty kody nejsou až tak důležité, ale po pár letech a více variantách je to kolikrát nejrychlejší způsob, jak určit, o který model se přesně jedná.
Na Zanardiho v Pepsině se opravdu těším