Williams FW 06 1978 , Alan Jones, GP Team

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 06 září 2010 08:07

Před lakováním dostal "Wilda" boční zástěrky, brzdové kotouče a třmeny a do oblasti motoru hadice a trubky. I ty jsou součástí stavby. Na posledním obrázku je detail rozmístění. (spodní hadice..ta modrá by ve skutečnosti měla být šedá)

Obrázek Obrázek
A tady už i lak.

Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Alda dne 06 září 2010 21:10, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 06 září 2010 11:21

Kluci, těžko se mi posuzuje, prospěla by fotka z boku, ale zdá se mi že zadní spojler po snížení vozu zůstal ve stejné výšce jako předtím a je teď neproporčně vysoko. Podívejte se ještě na tuto drobnost...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 06 září 2010 12:33

Jo, zhora sa to ťažko posudzuje, ale podla foto, čo sem dal Tomáš Vysloužil aj zásterky by mali byť tak trochu oblúkové dolu a so "strieborným" lemom (?)

Obrázek

wallenstein
Příspěvky: 7
Registrován: 06 září 2010 12:49

Příspěvekod wallenstein » 06 září 2010 13:20

Zdravím všechny papírové modeláře a znalce F1! :D

Trochu se mi nezamlouvá tvar přídě modelu, v úrovni horního okraje chladiče se mi zdá příliš vysoká, chladič v ní je příliš nastojato. U originálu je chladič při pohledu z boku v podstatě prodloužením linie kapotáže kolem pilota.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 06 září 2010 13:58

to wallenstein: Potvrzuji, i když mezi nimi je nepatrný sklon, určitě ne takový jako na modelu a rozdíl může být v tom že na originálu je lemování okolo chladiče posunuto dopředu na spoileru až do blízkosti jeho náběhové hrany, na modelu ne. V každém případě si příď o úpravu říká (možná je stále ještě příliš vysoká viz reklama champion, která na chybu v proporci poukazuje)... tak jako "minisukně" do oblouku.. proporce zadního křídla...

Žádná tragédie to není, to už jsou drobnosti které ale stojí spousty času. Já vím a je dobře že reagujete na připomínky. Díky.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 06 září 2010 14:07, celkem upraveno 2 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 06 září 2010 14:05

K těm zástěrkám by snad mohlo pomóci ještě tohle foto:
Obrázek

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 06 září 2010 20:36

...jojo, je dobré, že model průběžně opravujete podle připomínek...musí to být těžké (já bych s tím asi seknul :P ), ale na druhou stranu, odměnou vám bude dobře připravenej model :!:

Já bych jen doplnil, že nápis FLY na zadním křídle by měl být asi tlustější (viz.poslední fotka od Tomáše Vysloužila).
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 06 září 2010 22:21

...a ještě ke všemu mi dneska exnula fleška na které jsem měl práci za poslední týden. Ještě nějaká jobovka? :lol:

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 07 září 2010 07:32

Bohužel nemám moc času na podrobnější porovnání, ale jen letmo bych nápis GOOD YEAR na přením křídle posunul více dopředu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 18 září 2010 21:47

Takže jeden malej náhled z tvorby kol...celkem jasný a pořád se opakující
:
Obrázek

Teď už i nasazenými koly :
Obrázek Obrázek

A nakonec už ty poslední. Model je komplet hotov.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Nakonec chci poděkovat autorům - kolegům za krásnej model a příjemnou stavbu. (i když chvilky taky byly) :D
Naposledy upravil(a) Alda dne 20 září 2010 15:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 18 září 2010 21:52

A já kromě toho, že naopak děkuji Alešovi za perfektní stavbu a neméně perfektní spolupráci, bych chtěl ještě doplnit jednu věc: Příď na TOMTO modelu je tak jak byla před úpravou. Připadalo mi brutální chtít po Alešovi aby kvůli tomu stavěl od začátku znovu celý model ( a jinak by to nešlo). Ale jinak byly všechny opravy a úpravy provedeny, včetně té nešťastné přídě :-D. Trust me ...jak říkal Arnold :D :D

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 20 září 2010 17:16

...hezké to máte klucí...teď už to jen dostat do tisku.
V šanonu ho určitě dlouho v placaté podobě nenechám :wink:
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti