McLaren MP 4/9, 1/24, Martin Brundle GP France 1994, Marec

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 29 leden 2011 10:38

Možná se mi to jen zdá, ale zeptat se musim :wink:
Z fotky skutečného vozu v prvním příspěvku je vidět, že komín společně s opěrkou hlavy má tvar do oblouku (komín se lehce naklání nad hlavu pilota).
U modelu mi přijde, že linie opěrky hlavy a otvoru v komínu je v přímce s lehkým náklonem dopředu.
Můžeš sem prosím Aldo dát fotku modelu z boku, aby bylo možné porovnat.
Dík.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 08:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 29 leden 2011 13:07

To Novis:
To se ti nezdá, ten komín je špatně ...a to hodně.
Ty boční deflektory jsou taky špatně.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 29 leden 2011 13:24

Taky si myslím, že to není O.K. Všimnul jsem si toho až po Novisově příspěvku. Honzo, proč jsi to nenapsal hned, když jsi tím naprosto jistý? Myslím, že beta je veřejně prezentována proto, aby se k ní mohl kdokoliv vyjádřit. Já v tom aspoň vidím jistý smysl.

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 08:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 29 leden 2011 13:31

Sem si toho nevšimnul...... popravdě jsem tohle auto v průběhu bety moc nesledoval, k nahlédnutí do svého archivu mě donutil až novisův příspěvek :wink:

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 29 leden 2011 18:03

Takže poslední fotky pod oknem. Poslední jsou s mladším bráchem. Ty rodinný.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
A teď rodinku :

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
markus
Příspěvky: 98
Registrován: 04 prosinec 2008 23:27
Bydliště: Košice

Příspěvekod markus » 29 leden 2011 18:07

veľmi vydarený model, blahoželám k dokončeniu Beta stavby

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 29 leden 2011 18:24

Ku krasnym rodinnym fotkam podstatna pripomienka. Vyfuky na MP4/9 su vsadene dovnutra auta, po pripomienke z forum teamu. Dakujem.
M.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1061
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 29 leden 2011 18:43

Dík za rodinku - krásný pohled!
Na té fotce z boku je vidět to, co jsem říkal - že opěrka hlavy je nahnutá dopředu, místo aby byla lehce dozadu a do oblouku. Konstrukce modelů mi nic neříká, ale myslim, že oprava určitě nebude složitá.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, 312T, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 29 leden 2011 18:46

Vo verzii modelu urcenej pre predaj bude oprava komina zrealizovana.
M.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 29 leden 2011 19:19

Ešte taká otázka - to že sa bočnice smerom dozadu zvyšujú je optický klam alebo fakt? V skutočnosti mi prídu rovnobežné.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 29 leden 2011 19:49

Hepy su rovnobezne. Bocnice mam v rovnakej vyske po celej ich dlzke.
M.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 29 leden 2011 19:55

[quote="hepyno"]Ešte taká otázka - to že sa bočnice smerom dozadu zvyšujú je optický klam alebo fakt? V skutočnosti mi prídu rovnobežné.


K tomu podám vysvětlení já. Tak jsem to byl schválně oměřit a mám to po celé délce bočnice vysoký 20 mm. Takže to klame. Asi tím, jak se to zužuje mezi zadní kola.

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 23:06

Příspěvekod mfabi » 30 leden 2011 11:08

Nevím jestli by to nebylo spíše na obecnou diskuzi, ale u tohoto modelu mě to napadlo se zeptat. Z ohledem na celkovou konstrukci, jednotlivé části a logiku skládání mě přijde, že model je předělávka MP4/7. Jak autor kdysi uvedl je to evoluce - což mě nic neříká. Myslím že 4/9 by ani nevznikla bez základu 4/7 od pána Špinlera. Napadla mě proto otázka kde je hranice původní konstrukce a kde by snad mělo být konzultováno s původním autorem použití jeho konstrukce. Jestli by nebylo fér mu aspoň poděkovat, nebo ho uvádět jako spoluautora. Kdysi tu byly taky různé předělávka, ale protože se jednalo o úpravy pro vlastní potřebu, tak se to neřešilo. V tomto případě ale vůz bude vydán jako původní. To jen na zamyšlení. Možno to přesunout do tlachárny - to nechám na administrátorech. Jinak gratuluji k dokončení - každej model je vítaným doplněním zbírky.

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 30 leden 2011 11:35

Toto povazujem za bezpredmetne rozoberat - vznikli by Spinlerove modely bez zakladov pana Antonickeho ? Cista hypoteza.

mfabi
Příspěvky: 138
Registrován: 30 září 2003 23:06

Příspěvekod mfabi » 30 leden 2011 12:18

Děkuji za konstruktívní odpověď. Ušetřím čas v konstrukci McLarenu 4/8 tím že počkám na Vaši 4/9 a pak udělám evoluci modelu na verzi 4/8.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů