Zahájím prezentaci stavby modelu Parnelli od J.Priškina. Při této stavbě půjde spíše jen o vyzkoušení návaznosti dílů sacího komínu, který je odlišný od předešlé verze. Takže spíše taková promo stavba.
Jak hlásá návodní text, stavba zahájena kokpitem.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
Pracoviště pilota je téměř hotové. Poutací pásy osadím ještě před nalepením štítu kokpitu, po jeho nalepení bych se s pásy špatně dostával na patřičná místa k přilepení.
Karoserie modelu je hotova z 95%. Chybí na ni osadit zpětná zrcátka, aerodynamickou bouli v místě řadicí páky a do kokpitu volant. Dále tedy bude následovat montáž pohonné jednotky, podvozku a zadního přítlačného křídla. Mario Andretti měl vskutku zajímavý vůz.
Probuzení bylo pro mě náročné. Záda v oblasti bederní, ale i krční mě bolí. 24-hodinovka by pro mě letos byla neschůdnou akcičkou. Tak tady budu v koutku pomalounku lepit betu a přihlížet jak to jde borcům v hlavním startovním poli.