Rozhodl jsem se v novém roce vyzkoušet nový postup stavby kol. No tak nový není, už to tady prezentoval TEO. Při tomto postupu jde nalakovat gumy a disky zvlášť.
Aleši. Na stole jsou dvě sady bočnic kol. Jednu sadu použil jako ty trychtýře k nalepení na hotové disky. Potom okolo ráfku obstřihl a zaretušoval. Na základ kol z dezénku a pomocných bočnic nalepil nabombírované originální bočnice a poté předem připravený disk i s ráfkem zasunul do již hotových kol. Takto hezky vznikne imitace hrany disku na papírovém kolečku.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
TEO má pravdu, jen drobná oprava. Rozstříhal jsem originály bočnic. Bočnice jsem použil z domácího tisku zde volně stažitelné opravy. V roce 2001 byly okolo loga výrobce pneumatik šipky, v originále vystřihovánky však nejsou.
Jsem si pořád říkal co tím Robert myslí...??? Vždyť volně stažitelné bočnice mají šipky nakreslené, tak aby byly na pravou i levou stranu modelu. Tak jsem si otevřel jednu z finálních fotek kol na tento model Jirko....a Robert má pravdu....všechna kola co jsi udělal mají šipky jedním směrem....asi jsi udělal někde logickou chybu. Že ty kluku budeš mít na druhé straně kol taky všechny šipky jedním směrem, ale opačným?
No tak tohle znám. Taky jsem udělal tuto chybu. Jestli můžu poradit, tak buď přelepit bočnice nebo pouze vystřihnout malé šipky a přelepit ty původní a nebo...slepit znovu kola. Vím, že to zamrzí...
Disky jdou s malými obtížemi vyoperovat. Přední kola jsou už OK. Pneumatiky jsem slepil dobře, jen jsem špatně vlepil disky, takže jsem měl všechna kola pravá. Jen na okraj, nejsem Jirka ale Honza. Vím, blbě jsem kdysi zvolil uživatelské jmeno.
Tak tohle je špica prácička. Za obdiv stojí především kola a pěkné a čisté přechody reklam, zvlášť ta na komínu - DHL. ...a zbytek samozřejmě. Tak hlavně ať se podaří dobře nalakovat.