Příspěvekod 11111 » 10 duben 2012 11:20
Po dohodě s administrátorem TEO poskytuji důkaz o nezměrném lhaní ozaka, že je vše v případě BT26 v pořádku. Použil totiž jako základ pro model z Monaka někým překreslenou dvojverzi modelu Rindt a Brabham s chybnou grafikou v detailech, kterých si asi neměl šanci všimnout. Jako grafik modelu jsem mlčel a čekal na jeho další přešlap. Brabham BT26 používal motor Repco, Pozdější typ z BT26A roku 1969 používal Ford a lišila se grafika na volantu. Všimněte si žlutého pole ve středu ozakova volantu.

retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969