Příspěvekod Aleš » 09 červen 2012 13:23
já osobně s kryty nesouhlasím. Formule 1 má jakousi tradici a při vytvoření krytých kokpitů se dostaneme téměř na úrověň současných vozů Le Mans. Zranění, a bohužel i to nejhorší, patří tak nějak ke každému vrcholovému sportu. Myslím, že existují mnohem náročnější automobilové disciplíny. Podle mě je mnohem horší letět v lese po úzké šotolině v rychlosti 180km/h než dnešní bezpečnostní opatření v F1.
podle mně by se spíš měly vytvořit přísnější nároky na výrobu ochraných doplňků a jejich správnému integrování do auta. Byla zmiňována smrt v F2. řekl bych, že bezpečnostní předpisy jsou v F1 na vyšší úrovni než v F2. Ač se nám to třeba po designové stránce nelíbí, tak současná pravidla mají podle mě svůj význam. jako třeba vysoké ochrané vedení podél helmy pilota, nízké nosy, lepší boční deformační zóny atd..