Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 06:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod bernie » 13 leden 2013 21:49

Máš pravdu Ali, že ohnout drát příslušné síly je jednodušší, ale já si vystačím s jedním typem drátu pro všechny možné síly trubek z celé vystřihovánky - je to jen o síle návinu a barvení jde stejnou technologií jako retuš - vodovka.
Více z následujících obrázků:

Nabarvené a zasponkované
Obrázek

Pro bílé pole jsem použil zcela obyčejnou osmdesátku papír - bohužel se mi při instalaci otočil tak nešťastně, že spoj mám z pohledové strany :oops: Polepky čísla 22 jsem si udělal ze zbylého cancourku lístku Vážky obarveného na černo - vodovkou
Obrázek

Hotovo - přeprášení lakem až v závěru celé stavby
Obrázek Obrázek

Tak třeba i Víťa upraví svou "kanadu" ;)

Dan
Příspěvky: 424
Registrován: 23 duben 2012 18:42

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod Dan » 13 leden 2013 21:55

Precizní hračička :D

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod Robert Blaschke » 13 leden 2013 22:02

Sorry, ale tie čierne čiarky na trubke išli šikmo, nie zvislo
Obrázek
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod René » 13 leden 2013 22:08

Tiež som skúšal ovinúť trubku papierom ale stroskotal som práve na ohyboch trubky. Teraz už vidím že ohýbané miesta nemali zostať suché. Oto díky za presný postup.
Na práve dokončenom L49 John Love som trubku natrel temperou riedenou s trochou Herkulesu. Síce to drží ale dá sa to aj zoškriabnuť.
No...aj ja som dal pásky zvislo ale už to nechám ako to je :roll: .

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 06:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod bernie » 20 leden 2013 11:15

Do včerejší noci se Lotus ponořil bez křídla a nádrže...
Obrázek

..aby ráno vyletěl okřídlný a s plnou ven!
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Tímto hlásím splněný úkol postavených všech 3 vozů GP Britain 1968, které v současné době máme k dispozici.

Obrázek

....může se jet do Lužánek
Obrázek

Uživatelský avatar
Umberto
Příspěvky: 1082
Registrován: 30 duben 2012 13:43
Bydliště: Silůvky (Brno-venkov)

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod Umberto » 20 leden 2013 12:30

Potlesk a poklana Oťas, a hurá do lužánek, to bude pokoukáníčko:-)

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod René » 20 leden 2013 19:00

Parádne zakončenie série a ako vždy vysoká kvalita prevedenia. Tiež aj fotky sú velmi dobré. Teším sa že ich bude možné vidieť na živo ;)

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 leden 2013 19:13

Ano modely jsou provedené parádně. Jen mi nejde do hlavy vzniklý hrb (zub) na spodní straně trupu před bílým pruhem na čumáku. Neměla by podlaha vozu být v jedné linii, právě bez nějakého takového zvlnění?

Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 06:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod bernie » 20 leden 2013 19:29

Při skládání jednotlivých segmentů jsem vždy přední žebro jen začistil od vypalované špíny a natlačil do pláště. To zadní jsem musel už poněkud více přibrušovat, aby ochotně sedlo bez poškození pláště dovnitř. Takže drobná niance větší - menší, větší menže se někde může projevit a přednost má u mě vždy horní pohledová strana trupu.

Zde je to spíše ale o otlaku zadního žebra druhého segmentu, které se protlačilo na opláštění a před ním je tak vzniklá propadlina.

Toto je první doutník, kde jsem nepodlepoval trup, aby z žeber ještě něco po broušení vůbec zbylo a navíc zde je poměrně složité ubírat ze zadní konstrukce trupu k zavěšení ramen zadní osy.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus49B MkII verze Siffert GP Britain 1968

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 leden 2013 19:38

Takže výsledek je tento. Laserové žebro do tohoto segmentu je větší než by bylo záhodno. Určitě by stačilo po kontuře dané žebírko zmenšit třeba o 0,1 - 0,2 mm a pak by asi sedlo jak oné na prkýnko, že jo? Asi by potom následně nemuselo dojít k promáčknutí žebra do zvlhlého papíru pláště trupu.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

cron