Brabham BT48, 1979, GP Německa, GP Argentiny /Rado/ 1:18

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 17 březen 2013 16:01

Nemyslel jsem kryt motoru, ale krytí kolem pilota..to už máš napevno?
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 březen 2013 16:12

Ano, je tam chyba?

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 17 březen 2013 16:32

Lišty kterými se lepí karoska na pontony, ty mají ležet na pontonech vodorovně po celé své délce. Máš je zkroucené a jde ti to celé nahoru, proto ti nesedí kryt motoru.
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 březen 2013 16:46

Ano, chápu. No někde se stala chyba, patrně chladiče jsem nalepil o fous výš a kryt už jsem pak nalepil jak nejlíp to šlo. Snad se z toho ponaučím a Argentinskou a Holandskou verzi zmáknu bez této chyby ;) .

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 17 březen 2013 16:56

Byla by velká škoda to nezkusit opravit, při 1:18 to jsou přece krásné kousky, budeš mít celou horní linii vozu "zlomenou".
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 březen 2013 17:17

Mrknu na to, ale nevidím to pozitivně. Musel bych odlepit horní kryty bočnic, s největší pravděpodobností odlepit chladiče a což je asi úplně nejhorší, musel bych odlepit kryt kokpitu. Uvidíme... :roll:

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 17 březen 2013 17:34

Chladiče můžou zůstat na místě, musel bys znovu usadit horní kryty pontonů do správné linie která je vyznačena na trupu.
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 březen 2013 18:26

Tak mi to nedalo a spáchal jsem harakiri. Teď můžu být docela rád, že Herkules na laseru moc nedrží. Vypadá to, že chyba byla v tom, že jsem tu pomocnou kartonovou chlopeň na boku nádrže, na kterou se lepí horní kryt bočnice, nalepil moc vysoko.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 17 březen 2013 18:55

Možná je lepší lepit zadní pomocnou chlopeň trochu pod linku, tam ale problém nevidím. Hlavně koukni dopředu, nezůstal si na vyznačené lince a šel si až dolu na hranu, tím vznikl jiný úhel.
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 17 březen 2013 19:03

Přiznám se, že teď přesně nerozumím, co máš na mysli...

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 17 březen 2013 19:29

Obrázek

Horní nákres je správně.
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 18 březen 2013 15:45

Rado, tam podle mě ten problém nenastal. To už je jen důsledek problému, který byl někde jinde.

Snažil jsem se to nějak opravit, jak to dopadlo, vidíte sami. Spokojen jsem , ale musím se dívat aspoň z pěti metrů a ještě k tomu levým okem. Celou dobu mě stavba bavila a měl jsem pocit, že všechno pěkně sedí. Bohužel kryty ukázaly, že se někde stala chyba. U dalších verzí to snad dopadne líp. ;) .

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 18 březen 2013 16:19

Ještě bych Petře srovnal záď, je nějak zakloněná dozadu a spustil vzadu stěrky až na zem..a vida je to určitě mnohem lepší.

Já si pořád říkám že si musím postavit něco v 1:18, nějak se k tomu nedostávám, ale u nových modelů které mám na stole hotové už to aspoň u jednoho udělám, protože se mi zdá že to bude stát za to.

Stará BT48 v pozadí, to je rozdíl co.. 8)
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod frydek665 » 18 březen 2013 16:34

Dnes jsem tak trochu rozladěný, až se naladím, tak model doladím :lol: . A když už je řeč i o tom dávno vydaném BT48, odpovídá některému konkrétnímu závodu? Já to zatím nijak nestudoval.

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 22:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Brabham BT48, 1979, N. Piquet, GP Německa /Rado/ 1:18

Příspěvekod Rado Radevicz » 18 březen 2013 16:44

Starší BT48 nebyla připravena dle žádného podniku, tenkrát se to tuším ještě nedělalo, co si vzpomínám tak to po mě bylo vyžadováno až u RE20 a 126CK.
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů