To je právě že logo spolupráce Philip Morris a Ferrari.
Viz článek:
https://drivetribe.com/p/ferrari-and-marlboro-extend-partnership-XQiWaN4lR-qh5oWKxEU1-Q?iid=SqkKPNeVTLCrvbx-Pc-xhAPro ty nco nechtějí číst vyzdvyhuji pasáž:
Up until 2010, the Ferrari cars adopted the infamous barcode logos which were banned after suggeUstions that it was subliminal advertising for Marlboro. Currently, the only hint of the Marlboro sponsorship is through the red and white livery of the car and the current logo that Scuderia Ferrari use. It has been suggested that the Scuderia Ferrari is inspired by the Marlboro Logo
přeloženo translátorem
Až do roku 2010 přijaly automobily Ferrari neslavné loga čárových kódů, které byly zakázány poté, co se týkaly sublimační reklamy pro Marlboro. V současné době je jediným náznakem sponzorství Marlboro přes červenou a bílou šarži automobilu a současným logem, který Scuderia Ferrari používá. To bylo navrhl, že Scuderia Ferrari je inspirován Marlboro Logo
Logo je ve stejné červené a bílé jako je logo cigaret Marlboro

Jinak před tímto logem se používalo toto, známý čárkový kod.
