sliboval jsem nějakou recenzi ze stavby vozu Fittipaldi F5A - popis stavby jeho koleček je ve složce upgrade....
Bohužel jsem si nenafotil formuli v placatém provedení a zrovna tady musím trošku litovat - to o čem budu mluvit níže nemohu podepřít fotkou...
Začátek modelu tradiční - čtvrtkou podlepený podvozek, čtvrtkou podlepený "hořejšek", kokpit se sedačkou...
![Obrázek](http://www.postimage.org/aV1fWIT0.jpg)
Bočnice jsem taktéž podlepoval čtvrtkou - tedy ne celý díl, jenom tu viditelnou část ...
![Obrázek](http://www.postimage.org/aV1fX4ki.jpg)
A teď se chci poněkud pozastavit u dalších obrázků - hlavní kryt má uprostřed prořez na chladič. Autor vystřihovánky chtěl nějak důrazně naznačit, kam až je nutné zabořit nůžky.... a tak na obou stranách prostřih vyzdobil čarou zakončenou slovy "prostřihnout" z jedné strany přidal i červenou čáru se symbolem nůžek... Potud vše v pořádku, ale tyhle pomocné čáry vedou přes místa, která na vystřihovánce zůstávají a mám za to, že tam nepatří....
V první fázi jsem myslel, že to může být připomínka stavitele Beta stavby, ale koukal jsem na stránky pana Špinlera a tam to nafocený model má taky...
Jak jsem psal výše, nenafotil jsem si placatý model, takže nemůžu svůj postřeh doložit ani fotkou, ani číslem postiženého dílu.
![Obrázek](http://www.postimage.org/aV1fYbai.jpg)
![Obrázek](http://www.postimage.org/aV1fYl8S.jpg)
Kolečka jsou důkladněji popsána v části "Upgrade", takže následuje kompletace zadní části - zatím ještě bez křídla:
![Obrázek](http://www.postimage.org/Pq1gnybS.jpg)
Zazvonil zvonec a s lepením je konec:
![Obrázek](http://www.postimage.org/Pq1gnIar.jpg)
No a tradičně na závěr pořádné nalakování:
![Obrázek](http://www.postimage.org/aV1fYU3S.jpg)
![Obrázek](http://www.postimage.org/Pq1gnZDr.jpg)
![Obrázek](http://www.postimage.org/gx14QPEr.jpg)
![Obrázek](http://www.postimage.org/Pq1go66S.jpg)
![Obrázek](http://www.postimage.org/aV1fZd10.jpg)
Zase se mi tam podařilo pár chybiček - přes veškeré zatěžování je model malinko zkroucený, což by nebylo viditelné, kdyby formule v té době neměly podél bočnic zástěrky - takhle je patné, že na levé straně se mezera směrem dozadu zvětšuje.....
Stejně tak se mi podařilo pravý chladič posadit příliš dopředu, takže bylo nutné retušovat...
Jinak retuše tradičně fixou - já vím, že to není zrovna "IN", ale mě to vyhovuje...
Tak se do mě směle pusťte - už jsem otrkaný a nějakou tu výhradu snesu...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)