René, nechceš k tomu Vehrleho upgrade? ten vydaný Migasom má niektoré grafické chyby.
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.
Konečne po nejakej dobe ďalší posun vpred.
Trochu som sa potrápil s presklením ale nakoniec som vcelku spokojný.
Na poslednej fotke ešte kryt kokpitu nie je zlepený so spodným dielom.
Tiež aj vyfarbené číslo 1 (pôvodne biele) budem musieť trochu vylepšiť.
Tak po pauze zaplnenej aj dovolenkou konečne zas prišlo na lepenie.
S výfukmi som sa celkom potrápil a nebolo to ono až som našiel medený drát s izoláciou ktorý sa mi vcelku dal tvarovať.
Zlepil som to sekunďákom a natrel Humbrolkou.
René píše: S výfukmi som sa celkom potrápil a nebolo to ono až som našiel medený drát s izoláciou ktorý sa mi vcelku dal tvarovať. Zlepil som to sekunďákom a natrel Humbrolkou.
Keby som ja niekedy mal robiť výfuky, určite by som najskôr skúsil cín na spájkovanie a pospájal ho buď letovačkou, alebo sekunďákom. Existujú rôzne priemery a mám skúsenosť aj s tým, že sa dá pekne vybrúsiť ihlovými pilníkmi.
Robert cín som ešte neskúšal, odrádzalo ma že je mäkký ale ktovie možno zmením názor keď ho vyskúšam. Celkom ma ale láka tá tvarovatelnosť cínu aj jednoduchšie opracovanie.