Příspěvekod 11111 » 18 leden 2013 15:58
Robert Blaschke píše:Ed píše:Brzdový bubon nie je ten menší kruh, to je len vnútorný náboj kolasa na ktorom sú špice.
Brzdový bubon vypĺňa skoro celý vnútorný priestor ráfku kolesa (viď Robertovu fotku na 2. strane) a je strieborný a nie čierny.
Myslím, že to bolo myslené skôr umelecky - tá moja fotka z múzea je predpokladám osvetlená bleskom, normálne je vo vnútri určite menší či väčší tieň.
Ferrari 500 jsem v Doningtonu fotil bleskem a vyšla mi stejná fotka. Šeď v prostoru vnitřku ráfku. V reálu tam sluníčko jistě nodepadalo v takové míře a dobové fotky to potvrzují. V přírodě míra prosvětlení ráfku závisí na poloze sluníčka a tak grafické znázornění stínů je vlastně nereálně stejné na obou stranách vozu. Já ale nevím kterou stranu vozu si bude chtít modelář ve vitríně natočit na pohledovou stranu. Nerad bych to komplikoval pravou stranou světlejší a levou skoro černou, nebo levé přední světlejší, levé zadní tmavší, pravé přední skoro černé a pravé zadní černé? Nebo naopak protože sluníčko svítilo na záda pilota? Co tak ještě nakreslit stíny zrcátek na kapotě vozu
Ne to vážně ne...
Kdo chce mít vůz skoro dokonalý, bude si muset koupit doplňky
laserem vyřezaný výplet kola. Komu se to bude zdát drahé řešení a chce je mít vyřezané
má skalpel, pevné nervy a spoustu času... Myslím že si je může vyrobit také sám.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969