Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Dan
Příspěvky: 424
Registrován: 23 duben 2012 17:42

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Dan » 07 leden 2013 11:02

No nechápu jak jsi mohl stihnout oba modely zároveň v takové kvalitě. A je pravda, že ty ráftky posouvají model ještě o kus dál.

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Ali » 07 leden 2013 11:54

Jsem rád, že se Vám dvojička Ferrari líbí.
I já musím dát za pravdu, že vypalované ráfky vypadají podstatně lépe. Verzi Farina časem obuju také do laserovaných kol.
Dane modely jsem zaráz nelepil. Verze Ascari byla již dokončena dříve, ale u stavby se vyskytl problém a po dohodě s autory jsem provedl ještě jednu stavbu- což mi nevadilo a jsem rád, že v mé sbírce jsou dvě verze.

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 05:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod bernie » 08 leden 2013 08:36

Jen taková statistická perla. Při GP Germany zajel A. Ascari nejrychlejší kolo /necelých 23km/ těsně pod 10min. Při pohledu na mapku trati :shock:

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod marec » 10 leden 2013 12:33

Robo_Edo - pri grafickych paprskoch (jednoduchsej alternative kolies) - neskusili by ste priestor medzi paprskami vyciernit aby "vyskocili" do popredia ?
Myslim ze by to dost kolesam pomohlo.
M.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2365
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Robert Blaschke » 10 leden 2013 13:07

Je to možné, že by to pomohlo vonkajšiemu efektu. Ja do grafiky ale zasahovať nebudem, to prenechávam odorníkom.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod 11111 » 10 leden 2013 20:48

Vyzkoušel jsem pozadí vystínovat, část s výřezem by měla být horní a tak je tmavší. Samozřejmě si s tím jde více pohrát, možná i více zatmavit. Inspiroval jsem se rozdílem mezi vyplétanými disky a jednodužší variantou.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Alda » 10 leden 2013 21:17

Super Jarku už je to o moc lepší.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod marec » 18 leden 2013 08:39

Edo - Jarek, ak by som bol na Vasom mieste, plochu medzi paprskami by som urobil ciernu a brzdu o nieco malo svetlejsiu, ale tiez poriadne tmavu.
Ale konecna podoba je na Vas samozrejme.
M.

Uživatelský avatar
Ed
Příspěvky: 115
Registrován: 30 duben 2004 16:01
Bydliště: Bratislava

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Ed » 18 leden 2013 12:04

Brzdový bubon nie je ten menší kruh, to je len vnútorný náboj kolasa na ktorom sú špice.
Brzdový bubon vypĺňa skoro celý vnútorný priestor ráfku kolesa (viď Robertovu fotku na 2. strane) a je strieborný a nie čierny.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2365
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Robert Blaschke » 18 leden 2013 13:50

Ed píše:Brzdový bubon nie je ten menší kruh, to je len vnútorný náboj kolasa na ktorom sú špice.
Brzdový bubon vypĺňa skoro celý vnútorný priestor ráfku kolesa (viď Robertovu fotku na 2. strane) a je strieborný a nie čierny.


Myslím, že to bolo myslené skôr umelecky - tá moja fotka z múzea je predpokladám osvetlená bleskom, normálne je vo vnútri určite menší či väčší tieň.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod marec » 18 leden 2013 14:45

Pani, ja kupim to co urobite, je to na Vas, akceptujem to ako sa rozhodnete.
M.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod 11111 » 18 leden 2013 15:58

Robert Blaschke píše:
Ed píše:Brzdový bubon nie je ten menší kruh, to je len vnútorný náboj kolasa na ktorom sú špice.
Brzdový bubon vypĺňa skoro celý vnútorný priestor ráfku kolesa (viď Robertovu fotku na 2. strane) a je strieborný a nie čierny.


Myslím, že to bolo myslené skôr umelecky - tá moja fotka z múzea je predpokladám osvetlená bleskom, normálne je vo vnútri určite menší či väčší tieň.


Ferrari 500 jsem v Doningtonu fotil bleskem a vyšla mi stejná fotka. Šeď v prostoru vnitřku ráfku. V reálu tam sluníčko jistě nodepadalo v takové míře a dobové fotky to potvrzují. V přírodě míra prosvětlení ráfku závisí na poloze sluníčka a tak grafické znázornění stínů je vlastně nereálně stejné na obou stranách vozu. Já ale nevím kterou stranu vozu si bude chtít modelář ve vitríně natočit na pohledovou stranu. Nerad bych to komplikoval pravou stranou světlejší a levou skoro černou, nebo levé přední světlejší, levé zadní tmavší, pravé přední skoro černé a pravé zadní černé? Nebo naopak protože sluníčko svítilo na záda pilota? Co tak ještě nakreslit stíny zrcátek na kapotě vozu :lol: Ne to vážně ne...

Kdo chce mít vůz skoro dokonalý, bude si muset koupit doplňky :arrow: laserem vyřezaný výplet kola. Komu se to bude zdát drahé řešení a chce je mít vyřezané :arrow: má skalpel, pevné nervy a spoustu času... Myslím že si je může vyrobit také sám.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Dan
Příspěvky: 424
Registrován: 23 duben 2012 17:42

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Dan » 18 leden 2013 16:23

Tento stínový detail bych neřešil, když je možnost doplňku kdo jej nebude chtít ať si disky upraví dle sebe.

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Marek » 20 leden 2013 18:09

Trochu jsem poslední dobu forum nesledoval, o to větší je však moje překvapení. :shock:
Roberte velká omluva za to, že jsem kdy pochyboval o tom, že tento model spatří světlo světa.

Ali je to perfektní a krásné.

Jednoznačně s výpletem. 8) Už chystám místo na poličce.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F500 GP Germany/British´53- FT/1:24

Příspěvekod Alda » 20 leden 2013 19:54

Tak to já si ho zase dám bez výpletu. Už se vidím jak středím kola. I tak je to kolikrát problém u skládaného ráfku. (snad nejsem sám kdo si staví otočná kola)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů