Ferrari F2002

Jak to pěkně vypadá HOTOVÉ...
(fotky hotových modelů, sbírek atp. )
Inferno

Ferrari F2002

Příspěvekod Inferno » 04 říjen 2009 20:55

model pro mě asi nejoblíbenější formule poslední dekády... na modelu jsem použil spoustu pro mě nových technik...

Už samostatný laser je pro mě novinkou a překvapivě (pro mě) nebyly větší problémy.

Další co jsem si na tomto modelu odzkoušel je retuš barvičkami (konkrétně tempery)... tady ještě určitě jsou rezervy ale věřim že se to bude zlepšovat... spíše jsem retušoval i kde jsem nemusel a při lepení natupo se mi stávalo že to nechávalo stopy...příště už budu chytřejší... :)

Poslední a nejzásadnější novinkou jsou kola a jejich výroba alá TEO... a tady byl asi největší kámen úrazu... karton jsem doma našel pouze příliš silný a z něj kolečka vyřezávat nešla... tudíž jsem použil vždy 3 k sobě vykroužená a slepená kolečka ze čtvrtky... ač to zní komplikovaně šlo to celkem obstojně ale jelikož nemám s touto metodou žádné zkušenosti tak se mi vždycky stalo že byl plášť o zlomek větší případně jsem musel zvětšovat pomocí smirkového papíru průměr výřezu uprostřed... výsledek nakonec ale nebyl vůbec špatný, ale řek bych že to bylo v mém podání ještě pracnější než způsob který používám já... no prostě a jednoduše... určitě je to zajímavej způsob ale já se nejspíše vrátim ke svým namotávaným proužkům... 8)

U koleček jsem si ještě vytvořil vlastní vzorky... s tím nebyl žádný problém... jsou vytvořený z proužků čtvrtky nařezaných skalpelem a posttupně lepených na původní plášť...

Celá kolečka jsou přetřená AGAMou 36M (u mě rovněž poprvé)... a tady nastal největší problém a i přes dokončení modelu nejsem pořád spokojen... ať jsem barvičku míchal sebevíc pořád se mi nezdá ta proklamovaná matnost... prostě a jednoduše kolečka se lesknou jako prase... :cry: zajímavé je že jeden běhoun je ale matný a má odstín který bych si představoval... přitom jsem všechny až na jedno natíral najednou... nejmarkantnější je to na bočnicích... ale to by mohlo být i laserovým papírem... no nevím... na formuli je to ještě snesitelné (i když na hraně)... ale nedovedu si představit mít takovýhle odstín na Dakarce...


no a teď konečně fotky... :lol: 8)

Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek



Doufám, že se ferrárko aspoň trochu líbí a budu rád za jakékoliv připomínky... :wink:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari F2002

Příspěvekod 11111 » 04 říjen 2009 21:27

Ahoj, podobné problémy jsem míval když jsem lepil proužky než jsem si koupil desény od TEA. Chce to čistěji pracovat, bohužel barva pravděpodobně rozpouští rozteklé lepidlo a reaguje s ním do polomatného odstínu. Vyzkoušej ještě jeden nátěr po dokonalém zaschnutí.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Inferno

Příspěvekod Inferno » 04 říjen 2009 21:39

aha... to mi nenapadlo... TEO mi radil že by to mohlo bejt savostí té čtvrtky případně špatným promícháním barvy...

ale to co píšeš je logický... ale zase na druhou stranu jsem natíral kolečka dvakrát... to první dokonce třikrát...

příště si to každopádně nejdříve zkusím nanečisto na některém odstřižku přímo z vystřihovánky a podle toho se teprve zařídím...

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 20:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Ferrari 2002

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 04 říjen 2009 23:06

Ahoj chlapi.K těm kolečkům,já používám černou tuš a jsem s tím docela spokojen.Ivan viz foto v mé galerii modelů.
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 2002

Příspěvekod 11111 » 05 říjen 2009 08:55

Já používám Revell, s Agamou jsem měl nedobré zkušenosti se stárnutím a "zgrcnutím". Od Revelu používám černou antracit (snad se nepletu) matt 9. Jelikož ale natírám jen běhoun a retušuji spoje na bocích pneu, stříknu celé kolo 3x Balakrylem - Sportakryl, a druhý den jen jedním jemným nástřikem Revell matt bezbarvý lak. Odstraním tak téměř rozdíl mezi laserovým tiskem a běhounem natřeným barvou.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 2002

Příspěvekod 11111 » 06 říjen 2009 16:54

Takto vypadá kolo po nastříkání Balakrylem Sportakryl.


Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Inferno

Příspěvekod Inferno » 06 říjen 2009 22:57

to vypadá náramně... :shock: 8)

já jsem se těch barviček bál protože s nima nemam žádnou zkušenost... a zřejmě oprávněně... no teď to zkusim nejdřív nanečisto a když zase nebudu spokojenej tak zkusim nějakej jinej postup... každopádně děkuju za tip... :wink:

jo a dneska jsem spáchal "garáž" pro tohle Ferrárko aby se na něj neprášilo... zejtra nafotim při denním světle a pochlubím se... :)

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 07 říjen 2009 09:28

Ještě to není ono, i když je to matný lak, přesto není tak matný... Po dokonalém zaschnutí ještě kolo dostane jeden nástřik barvou Revell matt, fotku potom dodám
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Inferno

Příspěvekod Inferno » 08 říjen 2009 17:02

tak a slíbená "garáž" :wink:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 08 říjen 2009 18:31

Dost dobré. Co jsi použil na to prosklení.

Inferno

Příspěvekod Inferno » 08 říjen 2009 18:59

frydek665 píše:Dost dobré. Co jsi použil na to prosklení.


děkuju... 8)

je to normální fólie z papírnictví... myslim že stojí 8,-- za jednu A4... pro tenhle účel myslim víc než dostačující... ještě mi nabízeli nějakou lepší (myslim že to byla ta do Meotaru) a ta byla za 45,-- :)

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3159
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 08 říjen 2009 19:08

Tak to já v papírnictví kupuju zhruba za 3,- Kč folii formátu A4 určenou do hřebenových vazeb. Je to taková folie, která bývá jako první čelní list jakéhokoliv vícestránkového dokumentu osazeného do hřebenové vazby. Dají se sehnat dvě různé tloušťky.

Ta folie do meotaru je sice lepší, hladší ale je tak jemná že při jejím tvarování může dojít i k prasknutí.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Inferno

Příspěvekod Inferno » 08 říjen 2009 20:41

TEO píše:Tak to já v papírnictví kupuju zhruba za 3,- Kč folii formátu A4 určenou do hřebenových vazeb. Je to taková folie, která bývá jako první čelní list jakéhokoliv vícestránkového dokumentu osazeného do hřebenové vazby. Dají se sehnat dvě různé tloušťky.

Ta folie do meotaru je sice lepší, hladší ale je tak jemná že při jejím tvarování může dojít i k prasknutí.



Tu mi nabízel táta... jenže až potom co jsem si koupil tuhle do zásoby... uvidím... až zpracuju tuhle tak jí možná taky vyzkoušim... ale tahle neni zrovna slabá... navíc se po narýhování skalpelem dá i slušně vytvořit hrana... pro účel jako je tvorba krabičky ideální... akorát se mi zatim nepodařilo přijít na nic čim jí vyčistit od otisků a různých nečistot... benzin jsem teda nezkoušel... ale jarová voda na to nestačí a nestačí na to ani utěrka na brejle...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 13 říjen 2009 14:02

Ke kolům ještě... Takto vypadá stříknuté na závěr bezbarvým lakem Revell matt.

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

cron